Xmas Projekt - Karácsonyfadísz

8:11 Varjúlány 0 Comments



A sorozat ezen részéhez volt a legtöbb ötletem, ahogy megláttam a témát, rögtön beugrott, miket fogok készíteni, de aztán... nos, nincs mit szépíteni rajta, elsőre elszúrtam. Viszont kicsit egyszerűbben is kiviteleztem ugyan azt, és bár így sem lett annyira jó, mint szerettem volna, azért ezzel a verzióval már egészen elégedett vagyok.:)






Az alapkoncepció az volt, hogy egyszerű gömböket feldobok szalagokkal és glitteres/csillámos körömlakkokkal. (Ilyen gömböket az Intersparban találtok kifejezetten jó áron.)

A szalagokat pillanatragasztóval rögzítettem, a lilát simán csak körbefuttattam a gömbön, majd külön készítettem egy masnit és ráragasztottam az illesztésre.:) Az ezüst szalag már kicsit trükkösebb volt, mivel túl széles ahhoz, hogy simán csak rátekerjem a díszre, így a széleit "összecsíptettem"; a képen elég esetlenül néz ki, de élőben szerintem egész elfogadható.:)

A másik kettőre csillámos lakkot kentem, úgy vettem észre, minél nagyobb szemcséjűt használunk, annál szebb lesz az eredmény.:) Az egyikre egy N.Y.C. került, a másikra az Essence régi Twins családjának Juliája, nem lett teljesen egyenletes a felületük, és sajnos hiába próbálkoztam többféleképp, a képek nem adják vissza igazán, milyen szépen csillognak, pedig a Julia... huh, majdnem olyan, mint egy diszkógömb, biztos, hogy fogok még csinálni ilyet.:)

Nézzetek be a többiekhez is:

Bellala (Bellala Blog) 
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)
Verus (Lakkfan blog)
Ti szoktatok díszeket készíteni, esetleg egyszerűbbeket kicsit felturbózni?:)

0 megjegyzés: