Mit vetek be egy alkalmi sminkhez?

9:07 Varjúlány 0 Comments




Ugyan (sajnos) viszonylag ritkán van lehetőségem ilyen sminkeket készíteni, de már régóta tervezek egy bejegyzést arról, hogy tipikus bulisminkeket hogy, milyen eszközökkel szeretek összedobni, és végül is mikor lenne alkalmasabb megírni, mint most, úgyhogy végre összedobtam, hátha esetleg hasznát vennétek holnap.:)

Bár én szinte mindig szájhangsúlypárti vagyok, a kivétel ez, ilyenkor legjobban az erőteljes füstös szemeket szeretem, úgy érzem, erre kevésbé kell vigyázni, mint egy élénk rúzsra, ami elmászhat, elkenődhet stb., ráadásul ha ez a technika meg is csúszik, kopik kicsit, talán megbocsáthatóbb, mintha mondjuk egy cut crease.
Régebben készítettem egy step by stepet arról, hogy én hogy szoktam a füstös szemet csinálni, ha van kedvetek, nézzétek meg.:)





Füstös szemekhez remek a Sleek Bad Girl paletta, ugyan ritkábban használom, mint a beszerzése előtt gondoltam, de összességében nagyon szeretem. Tudom, hogy sokan idegenkednek tőlük, de a csupacsillám festékek is nagyon jól jönnek ilyenkor, a Bourjois ilyen monóiból nagyon szeretek nedves applikátorral felpakolni valamennyit a szemem belső részére, nagyon mutatós, nem kell félni a csillámoktól, pláne ebben az időszakban.:)
És ha már csillámok, a tusokat is meg kell említenem, ha nincs időm komolyabb szemfestéssel bajlódni, de kéne mégis valami alkalmi, ezekkel dobok fel egy nagyon egyszerű sminket, és máris másabb az összhatás.:)




A smink/szemhéjalap/műszempillaragasztó dolgot nem forszíroznám túl hosszan, szerintem már minden lány tudja, hogy a szemhéjfestékbázis milyen fontos, a teljes arcra való primer pedig elég egyénfüggő, én azért szeretem ilyenkor használni, mert a pirosítóm tartósabb vele. 
Műszempillához a legtöbben a DUO-t szeretik, szerintem is nagyon jó, de én az Essence pillához járót sem érzem sokkal gyengébbnek. 




A rúzsokat ilyenkor általában mellőzöm, helyette a szájfények kerülnek előtérbe, lehet, hogy általában nem olyan tartósak, de nem is olyan feltűnő, ha picit megmozdulnak vagy elkezdenek kopni. Én eleve a ragadósabbakat szeretem, ezek rend szerint strapabíróbbak, a L'Oréal Glam Shine 6H-t például kifejezetten annak tartom.
A szájfények élettartamát valamelyest úgy szoktam növelni, hogy szájkontúrceruzával besatírozom az ajkaimat, majd csak aztán jön a fény, ha eddig nem tettétek, próbáljátok ki így legközelebb, szerintem megéri.:) 
Ami még kimaradt, az a highlighter, én a legegyszerűbb nappali sminkekbe is szívesen csempészek egy kis fényt, ilyenkor viszont nyugodtan jöhetnek az erőteljesebbek is, a Cartice folyékonyát előszeretettel használom estére, csodás belőle egy leheletnyi a belső szemzugba.:)


Ti mentek valahová holnap?:)

0 megjegyzés: