Lovely Moulin Rouge - 20

10:22 Varjúlány 0 Comments



A Moulin Rouge lakkok közül a 20-as számot viselőre került sor utoljára, (sajnos) nem véletlenül. Ugyanis már harmadjára kentem fel, de... még mindig nem vagyok elégedett vele, viszont lassan már tényleg ideje lenne írnom róla, úgyhogy... íme, itt a bejegyzés.:)




Az üvegben nagyon ígéretesnek tűnik, rengeteg piros glitter, engem sikerült teljesen elvarázsolnia.





Aztán a körmömön már nem voltam annyira elragadtatva tőle. Kicsit nehéz eloszlatni a glittereket, teljesen egyenletesen nekem nem is sikerült sosem, de ami a nagyobb bajom vele: sajnos buborékosodik. Annyira nem feltűnően, de én közelről látom, hogy gond van vele, akár nagyon vékonyan, akár kicsit vastagabban kenem fel. 

Próbáltam többféle alapon is, nude-ön és feketén nekem annyira nem tetszett, pirosan (Maybelline Candy Apple) mutat a legjobban szerintem.

Tudom, hogy sokatoknak nagyon bevált ez a lakk, de nekem ez most egy kis csalódás, szép-szép, de szerintem a minősége nem az igazi.:(

0 megjegyzés: