Használd a megunt sminkcuccaid!#6 - Pirosító-highlighter duó

6:08 Varjúlány 0 Comments



Jóó sokáig húztam-halasztottam ezt a bejegyzést, de erről majd a végén, vágjunk inkább bele az érdemi munkába.:)

A hozzávalók:

- Pirosítók: Maybelline Affinitone (53, Sweatheart Rose), N.Y.C. Color Wheel Mosaic Powder (723A, Pink Cheek Glow)
A Maybelline életem egyik legrosszabb vétele, nagyon nehezen veszi fel az ecset, a színe pedig sehogy nem jó, pirosítónak túl világos, de highlighternek sem megfelelő, ráadásul az arcomon olyan hatása van, mintha valamit nagyon elszúrtam volna a púderezéssel. 
Az N.Y.C.-t alapvetően szeretem, de olyan hatalmas, hogy kötve hiszem, hogy valaha is elfogyna, és kellett a kutyuláshoz egy élénkebb szín is.:)

- Highlighter: Essence Shimmer Powder (01, Prettylicious)
A színét egészen szeretem, viszont egyáltalán nem tartós, és van több hasonló kencém is, amit mostanában szívesebben előkapok. 

- Púdergyöngyök: Manhattan Winter Pearls csillogó púdergyöngyök
Egy nagyon régi (karácsonyi?) limitált kiadás része volt, világos, pink és bronzos gyöngyöket tartalmaz, szeretem, de ritkán használom, és ez is olyan hatalmas mennyiség, hogy lehetetlennek tűnik az elhasználása.:)

- Alkohol

- Keverőpálcika

- Zsebkendő

- Fémpénz vagy bármi, ami alkalmas préselésre





1. Először is fogtam a keverőpálcikát, és  "felkapargattam" a pirosítót. Igazából bármilyen más módon össze lehetett volna törni, de kíméletes akartam lenni.:) 



2. Majd a kapott por felét átöntöttem a dobozka másik oldalába. 
(Jóval apróbbra, finomabbra is lehetett volna "morzsolni" a pirosítót, eredetileg ez is volt a tervem, de aztán arra gondoltam, hátha így érdekesebb lesz a kutyulmány.:)



3. Eztán megkapargattam az N.Y.C. pirosító tetejét, és a port beleborítottam a valaha volt Maybelline kence helyére.



4. A pirosítórészre rápakoltam pár rózsaszín púdergyöngyöt, és ezzel ez az oldal tulajdonképp el is készült. 


5. Következett a highlighter, ugyan azt játszottam el az Essence shimmer  powder-rel, mint az N.Y.C. pirosítóval, megkapargattam a tetejét, majd beleborítottam a kisebb rekeszkébe.


6. Majd erre a részre néhány világos púdergyöngyöt tettem. 



7. Ezt követően nyakonöntöttem alkohollal a porokat. 

 

8. Ezután pedig nekiálltam lepréselni a masszát, úgy, hogy közben a golyócskákat szétnyomkodtam. Mikor ezzel megvoltam, nem maradt más dolgom, mint várni nagyjából egy napot.:)

Az eredmények:




- Lett egy pirosító-highlighter duóm, ami ugyan nem a legszebb első pillantásra, de használat közben már nem is olyan rossz. A ronda, de finom tipikus esete.:) 




Azt hiszem, ha újrakezdhetném, a púdergyöngyöket még préselés előtt szétnyomogatnám, azért lett ilyen furcsa a "mintázata", mert ezt kihagytam, de összességében maguk a kapott kencék tetszenek. A pirosítóval kifejezetten elégedett vagyok, nincs is még ilyen színem.:) A highlighter elég hasonló lett a Maybelline pirosítóhoz, viszont van egy enyhe fénye, így sokkal jobban kihasználható, és valahogy jobban működik a bőrömön is.




- Fogyasztottam valamennyit egy kevésbé szeretett highlighterből és két olyan kencéből, ami azt hiszem, egy életre elegendő még így is.:)


Mindent összevetve én ezt a fordulót is sikeresnek érzem, ugyan a kivitelezés lehetett volna jobb is, de azt hiszem, a kis kompakt így is sokkal többször fog előkerülni, mint a pirosító, amit felhasználtam.:) 


És akkor hogy miért is húztam ilyen sokáig ezt a bejegyzést... nos, nagyon megszerettem ezt a sorozatot, és ahogy észrevettem a reakcióitokból, ti is szívesen olvastátok. Viszont mostanra minden olyan sminkcuccot felhasználtam, amit eredetileg terveztem, úgyhogy sajnos muszáj kimondanom, hogy ez volt az utolsó ilyen kutyulós poszt. De azért holnap még jövök egy kis összefoglalóval az egészről, valamint a jövőben is tervezek néhány csináld magad bejegyzést, csak azoknál az elsődleges cél már nem az lesz, hogy a kevésbé szeretett sminkcuccaimat valamilyen formában mégis használatba vegyem.:)

0 megjegyzés: