MAC Amplified rúzs - Craving

9:22 Varjúlány 0 Comments



Mióta először a számra került ez a rúzs, úgy érzem, ezt az árnyalatot nekem találták ki. Ennek ellenére, vagy pont ezért nem akartam hamarabb írni róla, nehogy valamelyik nap mégis arra ébredjek, hogy nem is olyan jó, mint hittem. Nos, eddig ez nem következett be, és azt hiszem, már nem is fog, úgyhogy éppen itt az ideje megosztanom a véleményem róla.:)




Egyszerű fekete kartondobozkában érkezik, semmi különös, de én azért eltettem.:) 




A külseje ugyanolyan minimalista-modern, mint az összes MAC termék, fekete ezüst felirattal, van egy csöppke súlya, jól záródik, a rúzs teljesen visszatekerhető... ezt a tökéletes egyszerűséget bolondítja meg egy kicsit a kupak lekerekített teteje. 




Mennyei cukorkás-vaníliás illata van, én nem csak a felkenés alatt érzem, hanem viselés közben is meg-megcsap. Az állaga enyhén krémes, nem ez a leglágyabb rúzsom, de semmiképp se sorolnám a keményebb kategóriába.  




A színe talán így nem tűnik túl különlegesnek, bevallom, én is átsiklottam felette először, két másik árnyalatot néztem ki (Barcelona Red és egy matt piros, ha jól emlékszem), de aztán az eladóhölgy ezt javasolta, kipróbáltuk és ahogy megpillantottam a tükörben, belezúgtam.
Olyan, mint a szám színe, csak attól valamivel erősebb. Alapvetően egy mélyebb, pirosas rózsaszín, de néha úgy látom, van egy kis lilás tónusa is, élénk, de mégis bőrközeli, nagyon természetesnek hat a számon.
Bármikor-bárhová-bármilyen szemsminkkel bevethető, bő egy hónapja, hogy egy-két nap kivételével minden reggel ez kenem fel.

Sokan panaszkodnak arra, hogy a MAC rúzsok szárítanak, szerencsére én ezt nem tapasztaltam, viszont nem is hidratál. A tartósságát egy fokkal jobbnak mondanám az átlagosnál, nem bír ki mindent, de még evés után is bőven marad szín a számon, még ha kopik is kicsit.


Összességében: Nagyon-nagyon-nagyon megszerettem ezt a rúzst, a hozzám hasonló színvilágú lányoknak csak ajánlani tudom, de igazából másoknak is, mert semmi komolyabb kivetnivalót nem találtam benne.:)


Szerk.: A rúzzsal sminkben ITT találkozhattok.

0 megjegyzés: