Arcápolás hideg idöben

5:28 Varjúlány 0 Comments



Az én arcbőröm nagyon érzékeny az időjárásváltozásra, alapvetően száraz, de nyáron csak enyhén, már-már a normálhoz közelít, télen viszont sajnos nagyon kiszárad. Emiatt évszakváltáskor az arcápolóim nagy részét lecserélem, arról már írtam korábban, mit használok a melegebb időben, arra gondoltam, most jöhet a téli arcápolási "rutinom".

A radírozást mindig fontosnak tartom, de ilyenkor aztán kiemelten. Most a Baviphat mangós thermo peeling géljét használom nagyjából ötnaponta-hetente kétszer, nagyon megszerettem, finom az illata és egész hatékony.


Lemosó gyanánt a Nivea All-In-1 mélytisztítóját fogyasztom, ugyan nem kifejezetten erre való, van benne egy kevés radírozó szemcse is, de a legtöbb arclemosózselé ha minimálisan is, de szárítja az arcom, ez viszont inkább egy kellemes krém, ami inkább hidratál.

A Garnier Roll On szemkörnyékápolómat nemrég lecseréltem, most úgy érzem, kicsit kevés az nekem, nem táplál eléggé, viszont túl erős kencét sem szerettem volna, így végül hosszas keresgélés után ugyan amellett kötöttem ki, mint amit Anyukám is használt régebben, de az ő bőréhez nem érezte elég hatékonynak: a Sante szemkörnyékápolója mellett. Ez egy natúr termék, bioboltokban kapható, gél állagú, hiperérzékeny bőrre is ajánlják, és bár ez úgy érzem, egész jól hidratál, mégis gyorsan felszívódik. Ugyan még csak néhány hete használom, csak ajánlani tudom azoknak, akik jó szemkrémet keresnek.:)

Az arckrém ilyenkor végképp kihagyhatatlan a napi rutinomból, és úgy vettem észre, nagyon nem mindegy, milyet használok. Eddig a L'Oréal Nutri-Gold vált be leginkább, ez nagyon tömény,tényleg csak száraz bőrre való, arra viszont szuper!


Ti változtattok az arcápolási rutinotokon a hideg beköszöntével?:)


0 megjegyzés: