Essence Wild Craft Trend Edition - első benyomások

3:38 Varjúlány 0 Comments



Jó ideje nem fogott már meg komolyabban egyetlen Essence trendkiadás sem,  a Miami Roller Girl-t élőben nem is láttam, a Ready For Boarding-ot simán kihagytam, a Fruity-ból és a Marble Maniaból pedig beértem egy-két darabbal, és az sem most volt... a New In Town egyáltalán nem hozott lázba, a Cherry Blossom Girl úgy éreztem, nem nekem való, ugyan mostanra olvasgatva a pozitív véleményeket, megjött a kedvem hozzá, de még mindig nem csábultam el... ezzel szemben úgy éreztem, a Wild Craft-ból szinte minden kellene.

Mivel a napokban kerül(t) ki a polcokra, és teszter szinte semmiből nincs, úgy gondoltam, írok az általam beszerzett dolgokról egy rövid, első véleményt.






Kezdjük a szemhéjpúderekkel.:)
Muszáj megemlítenem, hogy kicsit gyengének érzem a csomagolásukat, nem tragédia, de jobban fogok rájuk vigyázni az átlagosnál. A pan és a tok között néhol van egy kis rés, a dobozka alsó, fekete része pedig nem a legkomolyabb anyagból készült, persze ezek csak apróságok.:)




Úgy érzem, a három sem állag, sem pigmentáltság tekintetében nem egyforma, egyértelműen a világos, a Rosewood Hood a legerősebb, issteni szín, hiába van már hasonlóm, biztos vagyok benne, hogy sokszor fogok nyúlni érte, egy remekül kihasználható aranyos-pezsgő. Ennek a legselymesebb az állaga és ez a legpigmentáltabb. 
A moszatzöld Out Of The Forest a leggyengébb, építgetni kell és az állaga sem annyira jó, de elég különleges szín annak ellenére, hogy egy viszonylag természetes árnyalatról van szó. 
A Mystic Lilac valahol a kettő között helyezkedik el, nem annyira finom, selymes mint a Rosewood Hood, de egész jó, és a pigmentáltságát se mondanám közepesnél rosszabbnak. 
A tartósságuk átlagos, mindenképp kell hozzájuk szemhéjalapozó, de azzal bírják késő délutánig. 

Következzen a rúzs.:)



A trendkiadás része két rúzs is, a nude egyáltalán nem hozott lázba, a lila viszont igen, ez az ősz divatszíne az ajkakon, ráadásul ezer éve szeretnék kipróbálni egy ilyen árnyalatot, de minél pénztárcabarátabb áron.

A csomagolás itt is gyenge pont, nem túl strapabíró és nem is teljesen visszatekerhető a rúzs, már sikerült is belekarcolnom a kupakkal. 




Az állaga lágy, egy könnyedebb rúzsról van szó, annyira nem erőteljes, többször át kell húzni a számon, és hajlamos kicsit megülni a ráncokban, ennek ellenére nem bántam meg, kísérletezni tökéletes lesz.



Végezetül az ecset.:)  
Az előzetes képeken nagyon jól nézett ki, azonnal megnyert annak ellenére, hogy a nehézkes tárolás miatt nem vagyok a kétvégű ecsetek híve. 

A szemes részét kifejezetten szeretem, nagyon szépen elvékonyodik és viszonylag merev, a pillatőnél is lehet dolgozni vele, de én korrektorral, krémes festékkel is használhatónak tartom.
A másik felével már nem vagyok ennyire elégedett, az lehetett volna jóval tömöttebb, viszont highlighterhez meg pont így tökéletes, púderhez, pirosítóhoz már annyira nem jó. 

A szálai nagyon puhák egyébként, egy-egy kósza szálacska állt ki mindkét végéből, de ez rögtön ki is jött, azonban az első mosás közben nem hullatott el egyet se. 
Nem a világ legjobb ecsete, de nem is tartom rossz vételnek, utazáshoz kimondottan jó lehet!


Mindent egybevetve én nagyon jó trendkiadásnak tartom a Wild Craftot, a szemhéjpúderek (főleg a világos és a lila) máris a kedvenceim között van, a rúzs tökéletes lesz itthoni kísérletezgetésekhez, az ecset pedig a maga kategóriájában szintén szépen teljesít és elég univerzális. A lakkokat is szépnek tartom egyébként, de abból már van elég itthon, még a highlighter csábít, de igyekszem ellenállni.:)

Nektek hogy tetszik ez a kollekció? 
Terveztek beszerezni valamit?:)

0 megjegyzés: