Fleur de Santé parfümök

9:07 Varjúlány 0 Comments



Nemrégiben nagy örömmel felfedeztem, hogy a Fleur de Santé kínálatában illatok is vannak, és bár a főbb jegyeik fel vannak tüntetve az oldalon, tudom, hogy ezek alapján nehézkes a választás, ezért arra gondoltam, hogy azokról, amelyekből van mintám, írok pár sort.:)

Romantic Me EdT: A honlap szerint virágos-gyümölcsös illat körtével, ananásszal, ibolyával, grapefruittal, babarózsával, jázminnal, gyöngyvirággal, némi cédrusfával, ámbrával, fehérpézsmával és ibolyával.

Nagyon frissen indít, hangsúlyos benne a körte, az első percekben nagyon tetszik. Aztán szép lassan előbukkan az ananász, de csak finoman, éppen hogy összejátszik a körtével, még mindig az az uralkodó, aztán fél-egy óra múlva már csak egy nagyon enyhe virágos-ibolyás-babarózsás, kicsit pézsmás illat marad a bőrömön, ami mégis friss.
Kifejezetten megszerettem, ugyan én általában a fajsúlyosabb illatok híve vagyok, de néha ilyen is kell.:)

Passionate EdT: Ciprusos-gyümölcsös illat a leírás szerint, az illatjegyei között szerepel az eper, a málna, a mandarin, a jázminszirom, a májusi rózsa, gyöngyvirág, majd pacsuli, praliné és pézsma.

Én a gyümölcsös jegyeket egyáltalán nem érzem, viszont a virágok, főleg az enyhén karcos májusi rózsa és a gyöngyvirág már-már tombolnak a bőrömön egy kis ciprusos-savanykás stichhel megbolondítva, némi szappanos-tiszta alappal.
Számomra lányos, bájos, kedves, egyáltalán nem a szenvedély jut róla eszembe, viszont a ciprusos jegyek miatt mégis másként aranyos, mint a legtöbb rózsaszín babaillat. Nem az én világom, nekem a virágoskert mellé kellene valami erőteljesebb jegy, vanília, gyömbér, tömjén... de ez egy ilyen illat. Abszolút szerethető, csak nem az én ideálom.

Exuberance EdT: Friss illat, citrusos jegyekkel, feketeribizlivel, rózsával, magnóliával, jázminnal, barackkal, fás jegyekkel. 

Friss, az első pillanatokban  meglehetősen gumis illat, majd ez a műanyagos jegy szépen lecsendesül és átveszi a helyét a feketeribizli és a citrusos-zöld jegyek némi fás alappal. A virágokat én csak alig-alig érzem, egyedül néha a rózsa tűnt fel a bőrömön, de az is csak minimálisan.
Kicsit maszkulin, a sportosabb és zöld illatokat kedvelőknek jó választás lehet, egész különleges!

Energetic Me EdT: A leírás szerint friss-gyümölcsös illat citrommal, feketeribizlivel, almával, görögdinnyével, vizes jegyekkel, némi lótuszvirággal, ibolyával, pézsmával és némi málnával. 

Hatalmas pozitív csalódás számomra ez az illat, ugyanis a leírása alapján azt hittem, egyáltalán nem fogon szeretni, mert a citrom nem tartozik a kedvenc összetevőim közé, nos, ehhez képest kifejezetten tetszik. Nekem az első pillanatokban csupa-csupa napraforgó, ami ugyan nem szerepel hivatalosan a jegyei között, de én nagyon határozottan érzem. Majd ez pár perc után átfordul citromba, de nem a maró, karcos citromba, hanem inkább egy savanykás citromfagyiba, ami egyben kicsit édes is. Majd feltűnik a lótuszvirág, végül pedig az ibolya, egy nagyon vidám, mosolygós, valóban energikus illatot alkotva együtt.

Azt hiszem, többször is írtam már, hogy én mindenkit arra biztatnék szívem szerint, hogy ha megteheti, hogy kicsit többet költsön valamire a szépségápolás köréből, akkor a parfüm legyen az, mert ebből én eddig azt tapasztaltam, hogy ami drágább, az valóban jobb is.
De ha mégis pénztárcabarát parfümöt keresnétek, a fentiek sem rossz választások, a Romantic szerintem kifejezetten kellemes, az Energetic óriási pozitív csalódás számomra, az Exuberance pedig elég különleges.:)


A mintákat tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: