Használd a megunt sminkcuccaid! - Összegzés

7:28 Varjúlány 0 Comments



Pár hete megelégeltem, hogy néhány sminkcuccom csak áll a fiókban, és teljesen reménytelen, hogy valaha is elhasználjam őket, ezért belevágtam egy projectbe, ami során ezeknek a felhasználásával próbáltam alkotni valamit, vállalva azt a kockázatot is, hogy a kapott kence használhatatlan lesz, de úgy voltam vele, hogy ha nem kezdek velük semmit, akkor sem vár rájuk vidám sors, és így legalább mókázok kicsit.

A minap a végére értem ezeknek a termékeknek, tulajdonképp már csak ismételni tudnám az egyik-másik kutyulást, de azt is csak azért, mert megszerettem a készített kencét.
Arra gondoltam, hogy így, végezetül összefoglalom, miket is kotyvasztottam, és hogy némi idő távlatából mennyire vagyok elégedett velük.:)





Elsőként a céljaimról írtam, ekkor bevallom, még nem sok ötletem volt arra vonatkozólag, hogy mit is fogok csinálni az elkövetkezendő hetekben, de aztán valahogy mindig megszállt az ihlet.:)




Az első érdemi részben franken körömlakkot csináltam, ezt azóta kétszer használtam, ami nem sok, de szinte már teljesen üres az üveg. Biztos, hogy fogok még körömlakkot kutyulni a jövőben, de azt hiszem, mindig más színekkel fogok kísérletezni.




Ezt követően krémpirosítót kavartam, ezzel nem vagyok teljesen elégedett, de még ezt sem érzem kudarcnak. Már akkor is kértetek sminket vele, de még mindig csak kísérletezgettem vele, mert mindenképp lila rúzzsal szerettem volna párosítani, az meg csak a napokban került a készletembe.




Legközelebb krémes szemfesték kutyulásával kísérleteztem, ez azóta el is fogyott, mindenképp szeretnék csinálni újra egy adagot.




Majd szemhéjpúdert készítettem, nekem ez lett az összes közül a favoritom, nagyon-nagyon megszerettem a kapott festéket, biztos, hogy fogok még ilyet csinálni.:)




Legközelebb egy rúzspalettán ügyködtem, ezt akkor úgy sejtettem, hogy nem fogom túl sokat használni, mert egy sima rúzst sokkal egyszerűbb a rohanós hétköznapokon felkenni és bedobni a táskába, mint ecsettel ügyeskedni, de... ehhez képest azért ez is előkerült párszor, és három színt igencsak megszerettem belőle.




Utolsóként egy pirosító-highlighter duót dobtam össze, ezt még csak pár napja készítettem, így nem tudok komolyabb tapasztalatokkal beszámolni róla, viszont most úgy érzem, ezzel se nyúltam nagyon mellé.:) A külseje nem a legcsábítóbb, de a pirosító szerintem kifejezetten szép színű lett, és a highlighter is használható.


Összességében én úgy érzem, sikerült elérnem ezzel a sorozattal azt, amit szerettem volna, sőt, kicsit még jobban is alakult, mint vártam, mert szinte biztos voltam benne, hogy lesz olyan állomása, amely katasztrófába torkollik, de ilyen nem volt, maximum nem lett kedvenc a kutyult kencéből. Én ezek után bátran ajánlom mindenkinek, hogy a nemszeretett, felesleges sminkcuccaival kísérletezgessen, nem is csak azért, mert könnyen sülhet ki belőle valami jó, hanem azért, mert nagyon jó móka ilyesmivel szórakozni, én minden percét élveztem a sorozatnak, és azt hiszem, már csak ezért is megéri belevágni.:)

0 megjegyzés: