Majestic Green

8:11 Varjúlány 0 Comments



Egy korábbi bejegyzésben említettem, hogy nagy-nagy vágyam a L'Oréal Color Riche lakkok közül a Majestic Green árnyalat, nos, azóta sikerült is szert tennem rá.:)




Az üvegcse 5 milliliternyi folyadékot tartalmaz, nekem alapvetően tetszik ez a forma,  a kupak kézre áll, biztosan záródik... szép és jó, de nem ez a legszebb ebben a lakkban.:)  





Az ecsete elég érdekes, lapított és lekerekített, a vége felé fokozatosan szélesedik, legyezőszerűnek mondanám. Először megijedtem tőle, de amint elkezdtem használni, rájöttem, hogy szuper, nagyon könnyű vele dolgozni.
Az állaga is csodás, könnyen terül, teljesen elégedett vagyok vele. A száradási idejét, tartósságát tekintve úgy érzem, leheletnyit jobb az átlagosnál, bár ezekben annyira nem kiemelkedő, de azért bőven a jó tartományba esik.:)








Két rétegben van a körmömön, egy semmiképp sem elég, így viszont szerintem már tökéletes.:) Odáig meg vissza vagyok a színéért, sokszor azon kapom magam, hogy nézegetem a kezem.:)
Egyébként én úgy látom, van egy kis hasonlóság közte és a Peridot (dupejai) között, lámpafénynél abban is elő-előtűnik ez a zöldes-aranyos árnyalat, de csak bizonyos szögekből, az azért egész más, bronzos javarészt, engem mégis emlékeztet rá egy hajszálnyit.:)

Nem tudom nem ajánlani ezt a lakkot, az állaga és az ecsete csodás, ahogy a színválaszték is... akciósan, kuponnal nagyon jó választásnak tartom.:) 


0 megjegyzés: