Lovely Moulin Rouge - 14

5:02 Varjúlány 0 Comments



Szóljatok nyugodtan, ha unjátok már a Moulin Rouge lakkokat.:)
Most a 14-es ezüstös került sorra, már itt az elején lelövöm a poént: klasszisokkal jobban tetszik, mint az arany.:)




Már az első benyomásaimnál is írtam, hogy ez a lakk remek fedéssel bír, nos, most is ezt tapasztaltam, tömény ezüst, egy vastagabb réteg simán elég lett volna, de én azért szokás szerint kettőt kentem fel. A száradását átlagosnak mondanám, ahogy a lemosását is... de igazság szerint bármilyen bajos is lenne ez a szín, én nem tudnám nem szeretni.:)








Ahogy írtam, tömény ezüst, fényviszonyoktól függ, hogy áthajlik-e kicsit szürkébe. Brutálisan csillog, napfényben szabályosan szikrázik, emiatt szenvedtem is kicsit a fényképezésével.
Lehet, hogy így, egyben kicsit sok, bár szerintem az évnek ebben a szakában még ez is simán belefér, de más lakkal kombinálva is szuper lehet, az elsőként kipróbált piroska után egyértelműen ez a kedvencem.:)

0 megjegyzés: