Essence Snow Jam trend edition

15:23 Varjúlány 0 Comments


01 Lilac is my style


Az Essence ismét új trendkiadással lep meg minket, ezúttal egy igen télies-fagyos hangulatú jön, ahogy a neve is utal rá.:)


02 Top of the ice-stream



03 Life is freeride

Érkezik három krémes szemfesték, engem az első kettő nem hozott lázba, a harmadik, Life is freeride fantázianevű viszont nagyon izgalmasnak tűnik.:)



01 Let's hit the slop


 

02 Petrol snow-queen


Jön két kétvégű ceruza is, én mostanában nem rajongok a ceruzaformátumú dolgokért, így ezek elsőre nem dobogtatták meg túlságosan a szívem.



01 Lilac is my style



02 Goofy-blue


Kapunk két ajakbalzsamot is igen merésznek tűnő árnyalatokban, de én úgy sejtem, nem lesz túl erős színük. 

01 Goofy-blue, 02 Lilac is my style



03 Life is a freeride, 04 Top of the ice-stream


A kiadáshoz tartozik négy lakk is,  most a lakk-stop miatt különösen figyelek arra, hogy egyetlen körömrevalóba se zúgjak bele, szerencsére úgy tűnik, ez a kollekció nem veszélyezteti a fogadalmamat, bár a Life is a freeride azért elég tetszetős, el kell ismernem.




Érkezik egy minit körömreszelőkészlet is, ilyet már ezer éve szeretnék a táskámba,  nagyon praktikusnak tűnik.:)


 

Jön egy kézkrém is, én most a téli forró italos kiadást várom igazán kézkrémek tekintetében, így ez annyira nem hozott lázba, de a tubusa azért aranyos.:)


Nektek hogy tetszik ez a kiadás?:)

0 megjegyzés: