Xmas Projekt - Adventi naptár

6:01 Varjúlány 0 Comments


Néhány hete Bellala keresett meg azzal, hogy lenne-e kedvem csatalakozni egy DIY projekthez, nagyon-nagyon örültem neki, hogy gondolt rám, és természetesen rábólintottam a dologra.:)

Bevallom, az első rész témájával kapcsolatban (adventi naptár) elég ötlettelen voltam, neten lévő tippeket nem akartam másolni, én úgy vagyok vele, hogy ha már ilyen dologba vágom a fejszém, szeretem a saját elképzelésemet megvalósítani, aztán pár nappal ezelőtt beugrott valami, és végül kisebb eltérésekkel azt készítettem el.:)




- Az egészet azzal kezdtem, hogy fogtam kis organzatasakokat, és ezeket kibéleltem ezüst csomagolópapírral. Ezt a lépést akár ki is hagyhattam volna, de akkor ugye oda a meglepetés.:)

- Majd mindegyik zacskóba raktam egy kis apróságot, van, amelyikben édesség lapul egy szép idézettel, de néhányba kézzel készített mütyűrök vannak.

- Eztán fogtam egy drótszálat és egy fenyőgirlandot, ezeket egymásba tekergettem és a kisebb fenyőágakat is ráhajlítgattam a drótra.

- Utána a tasakokat egyesével felcsomóztam erre, és az egészet a kívánt formára hajlítottam.

Borzasztó egyszerű és gyors volt elkészíteni, nem a legmutatósabb és vannak is hiányosságai, legközelebb biztosan jobban sikerülne, de sebaj, majd jövőre jobb lesz.:)




A fotókat az erkélyen készítettem a megfelelő fényviszonyok miatt, de úgy tervezem, hogy a szobámban lesz az ünnepekig, akár azt is el tudom képzelni, hogy egy bútor díszítése is legyen egyben, egy fésülködőasztal tükrén egész jól mutatna szerintem.:)

Feltétlen nézzetek be a többiekhez is:

Bellala (Bellala Blog) 
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)
Verus (Lakkfan blog)


Ti szoktatok adventi naptárt készíteni/venni/kapni?:)

0 megjegyzés: