Egy szuper arctisztító: Nivea ALL-IN-1

7:17 Varjúlány 0 Comments



Hosszú évek óta nyűglődöm azzal, hogy az ősszel-télen igencsak szárazzá váló arcomra találjak megfelelő mindennapi lemosót, olyat, ami egyáltalán nem szárít. Azt hiszem, végre a kezem ügyébe akadt a megfelelő termék.:)

Már a téli arcápolási rutinomban is szerepelt ez a multifunkicós kence, most egy kicsit részletesebben is írnék róla.:)

Egyszerű kék-fehér tubusban érkezik, nem különösebben szép, de a funkcióját betölti, egész jól záródik. Enyhe, krémes-virágos illata van, én mintha kicsit magnóliásnak érezném, de lehet, ez csak amitt van, mert a címke szerint tartalmaz magnóliakivonatot.


 


Az állaga elég érdekes, krémes, de szemcsés, talán furcsán hangzik, de engem a gipszre emlékeztet. Elvétve van benne néhány radírozógyöngy, de nem annyira sok, hogy ez mérvadó legyen szerintem.:)

Én lemosóként használom, tulajdonképp amióta megvan, minden reggel és este ezért nyúlok, és minden alkalommal azon gondolkodom, hogy hogy nem fedeztem ezt fel eddig? Azt hiszem, ez mindent elmond.:)
Elméletileg bevethető radírként is, bár szerintem annak azért elég gyengus, valamint pakolásként is használható, a címke szerint egyszerűen hagyjuk nagyjából öt percig a bőrünkön, ennyi. Így is kipróbáltam, és valóban jó, száraz-érzékeny bőrnek alkalmanként szerintem szuper, amellett, hogy hidratál, mintha még valamennyire nyugtatná is az irritált részeket, de azért csodát ne várjunk tőle.:)


Összefoglalva: Akinek kicsit is hajlamos a szárazságra a bőre -akár csak a hideg időben-, vagy érzékenyebb az átlagosnál, és jót tenne neki egy kis plusz, szerintem érdemes tenni egy próbát ezzel, én semmi negatívat nem tudok mondani róla.:)


0 megjegyzés: