Bourjois Paris Blue Moonlight

8:24 Varjúlány 0 Comments


Egy szerintem kifejezetten tetszetős, szürke-fekete-kék kiadással állt elő a Bourjois idén télre/karácsonyra, ugyan van benne egy-két unalmasabb darab, ugyanakkor fenséges is... nézzük egyesével.:)

(16, Gris Party)

(15, Bleu Nuit)

Érkezik két új hármas szemhéjpúder, a szürke is csodás, de engem a Bleu Nuit varázsolt el igazán, egyszerűen csodaszép!

 (68, Noir Sparkling XL)

A kollekció része egy fekete fényes szemceruza is, szerintem ez semmi extra, engem legalábbis hidegen hagyott. 


A Volume Glamour Ultra Black spirált is a kiadáshoz csapták, ez egy szuper szempillafesték, sokáig használtam, egyszer még talán újra is veszem.:)

 (18, Transparent oniric)

Egy átlátszó szájfény is tartozik a Paris Blue Moonlight-hoz, erről ugyan azt gondolom, mint a szemceruzáról, nem dobogtatta meg a szívem. 
 
 (16, Bleu moonlight)

 
(17, Gris nightomic)

A kollekcióhoz tartozó két lakk viszont első látásra szerelem. Mindkettő szebb élőben, mint itt a képen, a Bleu moonlight tele van apró csillámokkal, a Gris nightomic pedig egyszerűen elképesztő. Engem a Chanel Graphite-ra emlékeztet, ha a kettő közül kéne választanom, ez szökne haza velem. 
Ejnye, lakk-stop.... 
 

Ide tartozik még egy csillámspray is, ez most nem mozgatta meg különösebben a fantáziámat.:)

Ha tehetitek, a szemhéjpúderekre és a lakkokra vessetek egy pillantást élőben is, a többi felejtős, de azok szupernek tűnnek.:)
 
Nektek hogy tetszenek?:)

0 megjegyzés: