Alverde Perfect Basics limited edition

8:26 Varjúlány 0 Comments



Az Alverde új limitált kiadással rukkol elő, mint ahogy a neve is sugallja, minimalista, "szépítő" sminkhez ideális kencéket fog tartalmazni, lássuk, pontosan milyeneket.:)



10 charming pink, 20 pinky beige,30 fabulous red
10 funky mauve, 20 soft biscuit, 30 raisin berry


Érkezik hat új szájravaló, három hagyományos rúzs és három olyan, amelyiknek a közepében ajakbalzsam rejtőzik. Én alapvetően nem vagyok oda az Alverde rúzsaiért az illatuk miatt, de ezekkel valószínűnek tartom, hogy teszek egy próbát, a két nude-ön kívül mind nagyon csábító.



10 extreme black, 20 espresso brown, 30 platinum grey


Jön három zselés tus is, egy fekete, egy barna és egy szürke, az utóbbira nagyon kíváncsi vagyok, bár ilyesmim most van elég. 




Jönnek új szempillaspirálok is barnában-feketében egyaránt, ezek most nem mozgatták meg különösebben a fantáziámat. 



10 cool mattes, 20 golden glows


Végül kapunk két mozaik púdert is, én ezeket általában szeretni szoktam, szuper multifunkciós kompaktoknak tűnnek highlighterrel, kontúrral és bronzosítóval... remélem, élőben sem okoznak csalódást.:)

Szerintem egész jó kis kollekciónak ígérkezik a Perfect Basics, tény, hogy nem túl izgalmas, de a rúzsok és a mozaik púderek egész biztatóak, remek alapdarabjai lehetnek a sminkkészletünknek.:)

Nektek hogy tetszik ez a kiadás?:)

0 megjegyzés: