Szépségápolás TAG

8:17 Varjúlány 0 Comments



Előbb Dorka új blogján, az Otthonkán olvastam ezt a TAG-et, majd Panninál futottam bele, és bár van pár kérdés, amire már korábban is válaszoltam, arra gondoltam, kitöltöm én is gyorsan.:)

1. Egyenes haj vagy göndör haj?
Az egyenes jobban tetszik másokon és magamon egyaránt, de lusta vagyok vasalni, így hát göndör. 

2. Szoli vagy önbarnítás?
Egyik sem, őszintén szólva én kifejezetten szeretem, hogy ilyen kis halovány vagyok. 

3. Kibírnád 2 hétig sminkelés nélkül?
Nem. Jó, persze, ha muszáj lenne, biztosan, de nagyon hiányozna. Már jó pár éve a napi rutinom része, legalább egy kis szájfény és szempillaspirál. 

4. Szemceruza vagy szemhéjtus (folyékony/krémes)?
Hümm... ceruzát csak vízvonalra használok,de oda is egyre ritkábban, úgyhogy legyen a tus.  

5. Tincses műszempilla vagy soros műszempilla?
Most inkább a sorosra tenném a voksom, de szeretem mindkettőt, bár sajnos ritkán van időm és alkalmam pepecselni vele.


6. Korrektor: alapozó előtt vagy után?
Mindkettő mellett vannak érvek, én vegyesen szoktam. Ha tudom, hogy valahová mindenképp kell korrektor, akkor alapozás előtt (is), ha nem, akkor csak utána.

7. Alapozó vagy BB krém?
Mostanában inkább BB-ket használok, de én továbbra is szeretem az alapozókat is. Döntetlen lehet?

8. Szájfény vagy rúzs?
Ugyan újabban több rúzst használok, de inkább legyen a szájfény, a legtöbb sminket szerintem az koronázza meg.;)

9. Pigment vagy préselt szemhéjpúder?
Az Essence-nek köszönhetően kezdek megbarátkozni a pigmentekkel, de azért még mindig inkább a préseltekre tenném a voksomat, sokkal praktikusabbak. 

10. Avon vagy Oriflame? 
Annyira egyik sem szimpatikus, de legyen inkább az Avon, van egy-két termékük, amit szeretek.

11. Színes smink vagy natúr smink?
Színes, színes, színes! 

12. Arcpakolás: lehúzható vagy lemosható?
Legyen inkább a lemosható, de nem használok gyakran pakolást.

13. Bronzosító vagy pirosító?
Pirosító, bronzosítót csak néha használok, nagyon természetellenes tud lenni az én fakó bőrömön. 

14. Hosszú pillák vagy dús pillák?
Nekem dús pilláim vannak, viszont elég rövidkék... nagyon szeretném, ha csak kicsit hosszabbak lennének, szóval hosszú!

15. Élénk színű körömlakk vagy natúr színű körömlakk?
Élénk, de mostanában leginkább sötét. A nude lakkokkal nem tudok megbarátkozni. 

16. Hajmosás este vagy hajmosás reggel?
Este. Reggel képtelen lennék ezért korábban kiráncigálni magam az ágyból.

17. DM vagy Rossmann?
A DM tisztább, a Rossmannban viszont van Catrice, NYC... legyen ez is döntetlen.

18. Borotva vagy gyanta?
Egyik se a szívem csücske.

19. Műköröm vagy lakkozás?
Lakkozás, a műkörömmel képtelen vagyok megbarátkozni.

20. Rövid vagy hosszú haj?
Hosszú! Sokáig volt rövid hajam, de most el sem tudom képzelni, hogy ne hosszú legyen.

21. Élénk színű rúzs vagy nude rúzs? 
Élénk, a nude-ök többsége borzasztóan áll, igazából egyetlen egy van, ami még egész jónak mondható,  a 08-as Kate Moss.

22. Hányszor mosol arcot naponta? Mivel?
Kétszer, a  Nivea All-In-1-nal.

23. Milyen bőrtípushoz tartozol?
Száraz, nagyon száraz.

24. Használsz bőrradírt? Milyet?
Igen, arcra a Baviphat mangós peeling gélt, testre egy radírszemcséket tartalmazó Balea tusfürdőt. 

25. Vannak szeplőid?
Vannak, bár változó, hogy mennyire látszanak.

26. Tudod, hogy milyen árnyalatú a bőröd? 
Se nem kifejezetten sárgás, se nem rózsaszínes, viszont mindkétféle alapozó/korrektor jó lehet, ha nem nagyon sárga/pink. Én leginkább szürkésnek, bézsnek látom.

27. Milyen gyakran bököd ki a szemed szemceruzával?
Soha.

28. Vettél már sminket az e-bay-en?
Igen, BB krémet.

29. Szereted a drogériás sminkeket?
Persze, miért ne szeretném?:)

30. Gondoltál már rá, hogy smink leckéket vegyél, sminkes iskolába járjál?
Komolyabban nem gondolkodtam ezen, de biztosan jó lenne.:)

31. Mi az a sminkes hiba, amit legjobban utálsz? 
Nem is hiba, inkább "elv", amitől őszintén szólva már a frász jön rám: jóóó alaposan satírozzunk el minden élt. Persze az esetek többségében ez igaz, de én igenis szeretek határozott kontúrokkal, vonalakkal játszani, viszont úgy látom, emiatt már elég kevesen merészkednek ilyesmire. Sajnos.

32. Melyik hírességnek tökéletes mindig a sminkje?
Michelle Dockery neve ugrott be először, bár ő szinte mindig csak minimálsminket visel, de azzal is elképesztően gyönyörű.  

33. Mit gondolsz a sminkről?
Az egyik legjobb dolog a világon, a zenén és az íráson kívül az egyetlen, ami teljesen kikapcsol. Ráadásul tökéletes feszültséglevezető. 


Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is, kíváncsi lennék a válaszaitokra, linkeljetek bátran!:)       
                      

0 megjegyzés: