Red Gold

9:16 Varjúlány 0 Comments



Még az októberi kedvences bejegyzésben ígértem, hogy megmutatom ezt a lakkot, de csak most került sor rá, ne haragudjatok.:)





Az üvege elég érdekes, nem hagyományos, hanem szimpla hengeres fekete kupakkal. Nem a legerősebb, nem a legszebb, amivel valaha találkoztam, de mindenképp elég egyedi.




Az ecsete hagyományos, én a lapítottakat jobban szeretem, de ezzel sincs gond.:)






Az üvegében egy aranycsillámos pirosnak tűnik, felkenve már kicsit visszafogottabb, de a kis piros és arany moszatkák azért még így is látszanak.:) A fedése nem a legerősebb, mindenképp kell belőle három réteg, viszont elég pici, 5 millis, ezért én sajnáltam volna annyit elhasználni belőle, a klasszikusnál egy árnyalattal sötétebb piros lakk (Maybelline Candy Apple, Essence Do You Speak Love?) viszont tökéletes alá alapnak.

A tartóssága egész jó, lemosni sem olyan vészes, mivel csak nagyon apró csillámok vannak benne, akiknek esetleg túl sok a Lovely Moulin Rouge 19-ese, de szeretne egy aranyos-piros lakkot karácsonyra, ez remek alternatíva lehet.

0 megjegyzés: