Lakk-stop

7:08 Varjúlány 0 Comments



Már jó ideje érlelődik bennem a döntés, végül Edina elhatározása adta meg az utolsó lökést, hogy ideje nekem is megálljt parancsolni egy időre az új lakkoknak. Viszont tudtam, hogy a vámpíros kiadás csábítását nemigen fogom kiállni, így inkább megvártam, míg feltankolhatok belőlük, de most már nincs kifogás, belefogok én is egy kis "kihívásba".

A legfontosabb szabályok:
- addig nem vehetek új lakkot, amíg legalább kétszer nem használtam mindet a készletemből (nem kell "teljes" manikűr, elég csak díszítés is)
- nem kérhetek senkitől körömlakkot ajándékba, de ha véletlenül mégis kapnék, addig nem próbálhatom ki, míg nem végeztem a kihívással
- ha tesztelésre nyílik lehetőségem, és választhatok lakkot is, megtehetem, de azt sem próbálhatom ki csak akkor, ha már végeztem a készletemmel
- fedő- és alaplakkot beszerezhetek, de szigorúan csak annyit, amennyi szükséges

Lényegében ennyi.:) 

Hogy miért vágok bele ebbe? Minden bizonnyal több lakkom van, mint egy átlagos lánynak, de még nem érzem óriásinak a készletemet, az összes elfér egy kis kosárkában. Viszont mindig van egy új szerelmem, amit meglátok a polcon, beszerzem, odáig vagyok érte, eltervezem, hogy majd mikkel fogom párosítani... de erre soha nem kerül sor, mert belezúgok egy újabb árnyalatba és így tovább...
Az elsődleges célom tehát az, hogy végre kipróbáljam azokat az ötleteket a kis szépségeimmel, amiket már régóta tervezek, de soha nem került sor rájuk, na meg persze jó lenne újra felfedezni a készletem egy-két elfeledett darabját.:)

És egy kis motiváció a végére: Ha sikerül végigcsinálnom, megjutalmazhatom magam egy extrább lakkal, talán egy A-Englanddal.:)

0 megjegyzés: