Catrice Siberian Call Limited Edition

7:39 Varjúlány 0 Comments


01 Here, Take Your Gear

A minap már mutattam facebookon a várható új Catrice limitált kiadás videóját, végre a termékekről is kaptunk képeket, bár sajnos úgy tűnik, nálunk nem lesznek kaphatóak.



02 I'm A Graydreamer


03 Rose's Wood


04 Rest In The Forest

Érkezik négy baked szemhéjpúder, én ezeket nagyon szeretem, de most csak a 02-es I'm A Graydreamer dobogtatta meg a szívem, a többi nem az én árnyalatom.:) 



01 Rest In The Forest


02 Coral -al -al -al


03 Firetracker


A kollekció része három ajakszínező is, a Coral -al -al -al egész izgalmasnak tűnik, de az sem hozott lázba. 


01 Sky And Snow


Ajakra kapunk még egy terméket, egy topper szájfényt, ahogy sejtem, ez nem nekem való, nem szeretem a jeges színeket, hatást szájon. 


01 Coral -al -al -al



02 Rose's Wood


Jön  két pirosító is, ezek gyönyörűek szerintem.:) A Rose's Wood-o csak nagyon világos bőrön tudom elképzelni, a másik viszont szuper alapdarab lehet.:) 



01 The Calm Call



02 I'm A Graydreamer



03 Sky And Snow



04 Rest In The Forest



 05 Coral -al -al -al


Természetesen lakkok nem maradhatnak ki ebből a kiadásból sem, a 01-es The Calm Call és a 04-es Rest In The Forest kifejezetten tetszik, de inkább nem nézegetek most körömlakkokat.:)


Nektek hogy tetszik ez a kollekció?:)

0 megjegyzés: