Lovely Moulin Rouge - 6

7:51 Varjúlány 0 Comments



A 11-es Moulin Rouge lakk nem maradt sokáig a körmömön, mostanában egyértelműen piroslázban égek, úgyhogy ki is próbáltam a 6-os csillámszépséget.:)




Ennek önmagában nem elég erős a fedése, három rétegben talán jó lenne, de nem igazán szeretnék annyi csillámot felkenni (majd lemosni... ) a körmömről, így inkább kerestem hozzá egy jó alaplakkot.:)
Azt hittem, feketén szuper lesz, ehhez képest... jó-jó, de annyira mégsem tetszett. Nude-ön sem az igazi, viszont a klasszikusnál egy árnyalattal sötétebb piroson (Maybelline Candy Apple, Essence Do you speak love?) csodás szerintem! 






Én teljesen karácsonyi hangulatba estem ettől most, nem is volt szívem lemosni eddig, pedig két Lovely lakk még mindig itt várja, hogy kipróbáljam.:)

(Elnézést a nem túl szép lakkozásért, nagyon siettem és nem vettem észre a hibákat csak mikor már töltöttem fel a képeket.)

0 megjegyzés: