Oasap és újabb TAG

8:50 Varjúlány 0 Comments



Amióta megjelent  az Oasap, azóta gondban vagyok vele. Számomra alapvetően nagyon szimpatikus az, hogy együttműködnek a bloggerekkel, ha jómagam nem is vezetnék naplót, akkor is örülnék neki, hogy nyitnak a blogok felé.:) Ugyanakkor az árukészletük elég vegyes, van, ami borzasztó túlárazott, és nem is tetszik minden. Ezért is fordult elő többször, hogy hiába töltötték újra a kreditem, nem rendeltem, mert egyszerűen semmit nem találtam, ami tetszett volna.
Aztán pár hete körülnéztem, és ráakadtam erre a szíves láncra, és rögvest eldöntöttem, hogy erre benevezek.:) Nem azért, mert olyan fantasztikusan mutatott a képen, hanem mert régebben kaptam valakitől egy hasonló darabot, ami nagyon kedves volt nekem, és arra emlékeztetett. 








Másfél-két hét alatt érkezett meg, pontosan azt kaptam, amire számítottam. A lánca elég rövidke, de viszonylag jó a kapcsolója, a medálok se nem túl nehezek se nem könnyűek... elmegy egynek, viszont nem is vagyok odáig érte. Sokkal jobban tetszene strasszkövek nélkül, és ha a kisebb szívbe nem lenne belevésve ez a minta. Mindegy, az emlék miatt így is örülök neki, de nem hiszem, hogy ha szembejön velem egy üzletben, kiadok érte ennyit, így hát ajánlani se tudom.
És ez a másik, nagyobb gondom az Oasappal, amivel kapcsolatban nagyon kíváncsi lennék a véleményetekre, mert én egyszerűen képtelen vagyok dűlőre jutni. Van értelme így szerepeltetni a blogon, a bennerjét a webshopok között hagyni, ha nem tudom jó szívvel azt mondani, hogy fektessetek be erre? Néha úgy gondolom, igen, mert ha másoknak nem is, bloggereknek mindenképp hasznos lehet, néha meg úgy, hogy csak olyanokkal van értelme együttműködni, akikkel maximálisan elégedett vagyok. Tényleg nagyon érdekelne, ti mit gondoltok erről.:)

Na, de térjünk át másra.:) A napokban többeknél is feltűnt ez a TAG, Katie-nél, Andinál és Lollynál is belefutottam, kedvet kaptam a kitöltéséhez én is, de annyi hasonlót csináltam mostanában, nem akartam egy külön bejegyzést szánni neki, inkább csak beszúrtam ide.


Mi lennék, ha...
... évszak lennék: tél
... hónap lennék: november
... a hét egy napja lennék: péntek
... a nap egy időpontja lennék: éjfél
... bolygó lennék: a Merkúr
... tengeri állat lennék: tengericsillag
... berendezési tárgy lennék: irodai görgős szék
... bűn lennék: önfejűség
... folyadék lennék: fekete tea
... drágakő lennék: ónix
... fa lennék: tölgy
... madár lennék: varjú, családi kötődés
... virág lennék: mikulásvirág
... időjárás lennék: nyári vihar
... mesefigura lennék: Hófehérke, régebben sokan így becéztek :)
... hangszer lennék: nagybőgő
... állat lennék: macska
... szín lennék: piros
... érzelem lennék: szenvedély
... zöldség lennék: spenót
... hang lennék: macskadorombolás :)
... elem lennék: levegő
... zene lennék: komolyzene
... dal lennék: Beethoven 9. szimfóniája
... film lennék: Amélie csodálatos élete
... könyv lennék: A per
... étel lennék: krumplistészta
... fűszer lennék: vanília és bors
... hely lennék: egy nagyon kedves barátom háza :)
... íz lennék: édes, nagyon tömény édes
... illat lennék: kókuszos kürtöskalács egy kis dohányfüsttel/tömjénnel, hóval és égetett falevéllel
... parfüm lennék: Shalimar Initial
... hit lennék: kereszténység
... testrész lennék: száj
... arckifejezés lennék: tanácstalanság
... tanóra lennék: irodalom
... mese lennék: A Szépség és a Szörnyeteg
... szám lennék: 3
... ruhadarab lennék: sötétkék szövetkabát
... ékszer lennék: nyaklánc egy nagyobb medállal
... kiegészítő lennék: karóra
... szeretet megnyilvánulása lennék: hűség
... rovar lennék: cserebogár
... gyümölcs lennék: málna

Mindenhez azt írtam, ami elsőként eszembe jutott, ha van kedvetek, töltsétek ki ti is.:)

0 megjegyzés: