Top 5 öszi rúzs

8:39 Varjúlány 8 Comments



Ugyan hívhatjuk még a mostani időszakot indiánnyárnak, de már tagadhatatlanul a nyakunkon az ősz, a hűvösebb idő, a korai sötétedés... és ezzel együtt a mélyebb színek, nehezebb illatok, erőteljesebb sminkek.:)
Arra gondoltam, hogy egy minisorozat keretein belül bemutatom, hogy mik az évszak elmaradhatatlan kozmetikumai, illatai számomra.
Először a rúzsokkal kezdeném, ha valami miatt örülök az ősznek, az az, hogy végre újra sminkelhetünk kicsit erősebben, visszatértek az erőteljesebb, sötét rúzsok, a bordó, a narancs és árnyalatai, remélem, egyszer eljön az idő, amikor a többség utcára is bármikor mer majd viselni ilyesmit.:) 


Az én top 5-ös listám erre a szezonra: 

Rimmel Lasting Finish By Kate Moss (08): A tökéletes nude szín, egy mélyebb, barnásabb, kicsit lilás nude, korrektorhatás és hullaszáj ezzel garantáltan kizárva.:) Erőteljesebb, sötét-csillogó füstös szemekhez tökéletes választás. 

Rimmel Lasting Finish By Kate Moss (11): Egy csodás bordós-mélyvörös, nem az a szín, amivel elbújhatsz a sarokba, de szerintem még simán hordható, az első szó, ami eszembe jutott róla, a dívás volt.:)

Catrice Ultimate Shine (100, Fall-ing Leaves): Ez az árnyalat sajnos már nem kapható, sokat gondolkodtam rajta, hogy idekerüljön-e, de... azt hiszem, nem volt még rúzsom, amiről ennyien megjegyezték volna, hogy jó a színe.:) Tudom, hogy sokan félnek a narancsos-rezes szájszínektől, de ez is mutatja, hogy nem kell, és mikor lenne időszerűbb kipróbálni egy ilyen árnyalatot, mint ősszel?

Rimmel Lasting Finish (214, Firecracker): Egy kissé narancsos, de nagyon bőrközeli pink, melegebb alternatívája a nyári vibráló fuksziáknak és rózsaszíneknek, a barnás, natúr sminkeket isstenien feldobja. Ha nem vagyunk elég bátrak a 11-es Kate Moss-hoz hétköznapokon, ez is szuper választás lehet őszre!


Fleur de Santé In Between Colour & Gloss (Shy Red): Ez is egy visszafogottabb szín, korallos-piros, de enyhe narancsos fénnyel, laza hétköznapokra, suliba csodás! 




Ami kimaradt, de úgy érzem, mindenképp itt lenne a helye, az egy sötétlila rúzs, ha minden igaz, idén ősszel nagyon divatos lesz, de (sajnos) nem hinném, hogy a többség merné használni, most pedig igyekeztem viszonylag hordható árnyalatokat választani, és még én sem találtam meg a tökéletes lilát.:)

8 megjegyzés:

  1. A Firecracker szuper! :) Van fent olyan kép amin ez van rajtad?

    VálaszTörlés
  2. Ajánlom a Rimmel Lasting Finish Cutting Edge-et! Durva lila, gyönyörű!

    VálaszTörlés
  3. A 08-as Rimmel rúzzsal régóta szemezgetek, de a kép alapján tényleg be kell már szereznem. :) Olyan kellemes kis lilásnak tűnik, mmm. :3

    VálaszTörlés
  4. Petra: Úgy rémlik, hogy jópár sminkes bejegyzésben szerepelt már, de hirtelen csak ezt találtam:
    http://www.lanyossarok.hu/2012/05/firecracker_23.html

    Névtelen: Nagyon szépen köszönöm, mindenképp meg fogom nézni!:)

    Vadpulyka: Van némi enyhe lilás tónusa, de egyáltalán nem durva, ez az egyetlen nude rúzs, ami nem sápaszt nagyon, szerintem megéri beszerezni.:)

    VálaszTörlés
  5. A narancsos színű annyira tetszik, és még az első is ! Imádom az ilyen színeket! :)

    VálaszTörlés
  6. Hu de irigylem azt a Catrice rúzst. Perfect!

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon szép színek, tipikusan a Te színeid ))
    A Kate rúzsoknak én is nagy rajongója vagyok, a 08-asról nincs véletlenül olyan fényképed, amin azt viseled?
    Üdv. Dóra

    VálaszTörlés
  8. Nagyon aranyosak vagytok.:)

    Dóra: Szia! :)) Azt hiszem, fotóztam már vele sminket, de még sajnos nem volt időm kitenni.:(

    VálaszTörlés