Nail Polish TAG

7:20 Varjúlány 12 Comments



Korábban már kitöltöttem egy hasonló TAG-et, de ráakadtam erre Edinánál, és mivel épp tombol a körömlakkmániám, muszáj volt nekem is megcsinálnom.:)


1. Mi a kedvenc fedőlakkod? 
Essence BTGN, időnként megpróbálom elhagyni vagy kipróbálni valami mást, de mindig visszatérek hozzá.:)


2. Mi a kedvenc kéz/körömápoló készítményed?
Ezekhez már nem ragaszkodom annyira, mint a fedőlakkhoz, folyton váltogatom őket, de úgy összességében az Essence kézkrémek.:) 



3. Glitter vagy matt? 
Mindkettőt szeretem, de legyen inkább a glitter, ha muszáj választani.


4. Mi az aktuális körömlakk-szerelmed?




L'Oréal Majestic Green, egyszerűen elképesztő az a lakk. Kelléskész.


5. Melyik a kedvenc márkád? 

Jó ideig erre a kérdésre kapásból az Essence-t mondtam volna, de mostanában kezd meginogni a dolog... újabban a She és L'Oréal lakkok vonzanak leginkább.:)


6. Mi a kedvenc lilád/rózsaszíned/pirosad/kéked/zölded?




A lilák közül ezt a She csillámcsodát szeretem leginkább, több rétegben magában is jó, de valamilyen alappal egyenesen tökéletes.:) 

  


Rózsaszín lakkért viszonylag ritkán nyúlok, bár pont mostanában kezdtem megbarátkozni velük.:) Ha csak egyet lehetne választani, azt hiszem, a Shopping trip in soho lenne az, ez egy nagyon élénk, nagyon erőteljes pink.:) 




A kedvenc pirosom egy percig se volt kérdés: Maybelline Candy Apple, azt hiszem, összességében, színtől függetlenül is ez a legkedvesebb lakkom.:)  




Ha kék lakk, akkor mindig a régi Twins család Chuck-jára gondolok először, de mivel már olyan rég nem kapható, nem akartam azt választani, ezért a Midnight date fantázianevű kétvégű Essence lakkra tettem a voksom.:) 




Álmaim zöld lakkját még keresem, de a Catrice After Eight is belopta magát a szívembe, nagyon különleges ez a sötét árnyalat. 


7. Mi a kedvenc téli lakkod?




Ezen hosszasan kellett gondolkodnom, sok-sok jelöltem volt, de azt hiszem, a Blue Addicted a győztes. A képen mattító fedőlakkal van a körmömön, szerintem érdemes így is kipróbálni.:) 


8. Mi a kedvenc nyári lakkod?




Igaz, hogy csak nemrég kentem fel először, de ha nyári lakk, nekem már mindig a Colorama übersárgája fog beugrani. 


9. Mi a kedvenc tavaszi lakkod?


 

Azt hiszem, az Astor Fashion Studio (136). Kicsit zöldesebb, mint a képen, nagyon üde kis szín::)


10. Mi a kedvenc őszi lakkod?




Az őszről egyből a Douglas Fireworks-a jutott eszembe, biztos, hogy a következő hónapokban gyakran előkapom majd.:) 


+1. Mi a kedvenc nude lakkod? 

 


Nem igazán szeretem a nude lakkokat, talán a Toffee to go az egyetlen, amit mostanában kenegettem időnként. 


Nagyon örülnék, ha kitöltenétek ti is, akár itt kommentben, akár a blogotokon, ez esetben linkeljétek bátran, kíváncsi vagyok a válaszaitokra.:)

12 megjegyzés:


  1. Kedvencem a 7-es :)
    Lehet én is elkészítem, tombol nálam a körömlakkmánia:)

    VálaszTörlés
  2. Erzsi: Nagyon szívesen olvasnám, ha elkészítenéd!:)

    M.: Örülök, ha tetszett.:))

    VálaszTörlés
  3. What a crazy summer nail lack! All them amazing.

    VálaszTörlés
  4. A Douglas Fireworks csudiszép. :-)

    Itt az enyém:

    http://sminktukor.blogspot.hu/2012/09/nail-polish-tag.html

    VálaszTörlés
  5. Qué Acierto!: Thank you!:)

    VANITY: De jó, máris olvasom.:)

    VálaszTörlés
  6. A Majestic Green nekem is nagyon nagy vágyam, de mindig visszateszem, mert sajnálom rá az 1300 Ft-ot...:( Örülök, hogy megcsináltad a tag-et, jó volt olvasni a válaszaidat. :) Úgy látom hasonló az ízlésünk lakkokban, mert a többségét, amit kitettél én is nagyon szeretem. :D

    VálaszTörlés
  7. Érdekes, hogy a l'Oreal nem minden országban ugyanazokat a színeket árulja. Pl. nálunk ilyen Majestic Greent még nem is láttam. Mi a száma?

    Az én mostani abszolút kedvencem is ebből a fajta l'Orealból van 601 a száma és French Riviera néven fut, de otthon nem láttam ilyet. http://www.superdrug.com/nails/loreal-color-riche-nails-french-riviera-601/invt/382053/

    Sokkal szebb mint a képen. :-) Meg láttam otthon egyet valamilyen Plum néven, egészen mély lilás bordó, de sajnos itt azt sem lehet kapni és lehet már nem lesz mire újra hazajutok.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Jaj, azzal a bizonyos peridot dupe-pal az őrületbe kergettek! Az lesz a vége, hogy megveszem! Úgy járok, mint a BB krémmel... Nem kell, nem , nekem nem, aztán kettőt is beszereztem :D
    kitöltöttem én is :)
    http://addsomeglitter.blogspot.com/2012/09/nail-polish-tag.html

    VálaszTörlés
  10. Tegnap NAGYON hosszan beszéltem le magam a zöld L'Oréal lakkról, remélem, lesz valamikor alkalmam engedményesen megvenni, mert gyönyörűűűű

    VálaszTörlés
  11. Én csak azzal tudom lebeszélni magam róla, hogy egyszer úgyis akciós lesz, és majd akkor... de ahogy ismerem magam, hamarabb fogy el a türelmem...:$

    VálaszTörlés
  12. Ó, ez nagyon cuki kis poszt, biztos hogy megcsinálom én is :)
    Benézel hozzám holnap? :)
    http://njoythestyle.blogspot.hu/
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés