Turquoise Forever

6:10 Varjúlány 13 Comments



Régen volt már sminkes bejegyzés, szégyellem is magam emiatt, de az utóbbi időben szinte mindig csak egy kis fényes, világos szín került a szememre, semmi különös, legfeljebb a számra egy erősebb rúzs, az meg talán nem olyan érdekes, hogy rendszeresen megmutassam.:)

Tegnap délután viszont a szokottnál kicsit több időm volt, így kipróbáltam, amire már nagyon kíváncsi voltam, hogy miként szuperál a türkiz Color Tattoo tusként. 




Valójában most sem csináltam semmi különöset, csak mégis kicsit más volt, mint a rutinom.:) Először is fekete zselés tussal kihúztam a vízvonalam, majd némi szemhéjalapozó eloszlatása után felsimogattam a mozgó szemhéjamra egy matt bőrszínt. Majd a Color Tattoo-val húztam egy sima tusvonalat, eztán pedig az alsó pillasorom is kihúztam vele, végül pedig a kettőt összekötöttem és kicsit meghosszabbítottam a vonalat. Némi szempillaspirált kentem még fel, és kész is voltam a szememmel.:)

Egyébként én nagyon éreztem használat közben, hogy a Color Tattoo nem vonalhúzásra hivatott, nem siklott úgy, mint ahogy azt egy tustól elvárnám, és néhányszor végig is kellett futnom a pilláim tövén ahhoz, hogy ilyen intenzív legyen. Biztosan bevetem még máskor is így, de azért szerintem nem ebben/erre a legjobb ez a termék.:)

Az arcomra csak némi piszkosrózsaszín pirosítót tettem, a számra pedig egy áttetsző, csupacsillám szájfényt, sajnos ez a képeken egyáltalán nem látszik.:(
Az egész arcos képek borzalmasak lettek, elnézést kérek értük, de egyszerűen képtelen voltam jobbakat készíteni most.:(





Miután ezt befejeztem, még elkapott az "ihlet", vagyis dehogy, csak kivételesen maradt pár szabad percem, és gondoltam, kipróbálom a párducmintás technikát, nagyon régóta kíváncsi voltam már rá. 
Hátöm... elsőre enyhén szólva nem lett a legjobb, nem a megfelelő ecsetet használtam hozzá, de azért szerettem volna megmutatni nektek.:)
Mindenképp kísérletezni fogok még vele párszor, mert bár most nem lett igazán szép, maga a módszer tetszik.:) 




Arc:
Missha Signature BB krém (21)
L'Oréal Blush Minerals pirosító (40)


Szemöldök:
Alverde szemöldökzselé (02; Braun)


Szem:
Alverde szemhéjalpozó
Barna Douglas paletta matt bőrszíne
Essence zselés tus (01, Midnight In Paris)
Maybelline Color Tattoo (20, Torquoise Forever) 
Bourjois Volumizer szempillaspirál
 

Száj:
N.Y.C. Liquid Lipshine szájfény (577, Pink Cosmo)

13 megjegyzés:

  1. Én is szoktam tusvonalként használni pont ezt a színt. :) Az a jó benne hogy ha egyszer felkentem, soha többet nem mozdul el.

    VálaszTörlés
  2. Djkaty: Örülök, ha tetszik.:))

    Ree: Igen, én is észrevettem, hogy tusként talén még tartósabb, mint szemfestékként.:)

    Panni: Jaj, de aranyos vagy.:)

    VálaszTörlés
  3. Hát ez vmi baromi jól áll neked!!! Szépséges!
    (Bocsi, nem lépek most be, nem otthon vagyok, azért vagyok Névtelen.)

    Vanity

    VálaszTörlés
  4. Ú nagyon szép lett, bár én is így tudnék tusvonalat húzni... :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép intenzív türkíz színe van! :O :) Szerelem első látásra ez a szín! *.* :)

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű szép :$ olyan jól áll ez a kék! :)

    VálaszTörlés
  7. Iszonyú jól áll ez a szín, nagyon-nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépen köszönöm mindnyájatoknak, kedvesek vagytok.:)

    VálaszTörlés
  9. Jajj ez nagyon jól néz ki! : ) Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  10. De aranyosak vagytok!:) Köszönöm, örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket.:)

    VálaszTörlés