Essence The Twilight Saga - Breaking dawn - part 2

15:45 Varjúlány 0 Comments


(04 edward’s love)

Igen, igen, az Essence újra meglovagolja a vámpírlázat, ezúttal a Twilight utolsó részének mozikba kerülése ürügyén. Hogy ennek örülünk, vagy sem, mindenki döntse el maga, nézzük, miket fog tartalmazni a kiadás.:)


(01 jacob’s protection )


(03 a piece of forever)


(02 alice had a vision – again)


Érkezik négy pigment, az arany és a lila csodás szerintem!:)



(01 alice had a vision – again)



(02 jacob’s protection)

Továbbá jön két csillámos tus, ezekre nagyon kíváncsi vagyok, a képek alapján nekem mindkettő szimpatikus.



(01 alice had a vision – again)



(02 renesmee red)


A kiadás része két szájfény is, a renesmee red engem máris megnyert.:)



(01 a piece of forever)


Jön egy rúzs is, úgy sejtem, nem lesz túl pigmentált, inkább csak fénye lesz, ez első látásra nem hozott lázba. 




 (01 bella‘s secret)


A kollekcióhoz tartozik egy highlighter is, engem nagyon emlékeztet a tavalyi, Vampire's Love-ban lévőre, majd élőben kiderül, valóban hasonlók-e. 


 

(01 renesmee red)


Kapunk egy pirosítót is, nem is tudom, szép-szép, de valahogy ez sem a favoritom első pillantásra.



(01 jacob’s protection)



(02 alice had a vision – again)



(03 a piece of forever)



(04 edward’s love)


A fentieken kívül még körömlakkok tartoznak ebbe a trendkiadásba, engem ezek közül is a lila és az arany fogott meg, remélem, a minőségük hasonló lesz a tavalyi vámpíros körömrevalókhoz.:)

Nektek hogy tetszenek?:)

0 megjegyzés: