Toffee to go

10:32 Varjúlány 3 Comments



Nem tudom, mennyire aktuális még ez a bejegyzés, hiszen a szortimentváltás áldozata lett ez a kence is, de mindenképp meg szeretném mutatni, mert a minap kitöltött tag rádöbbentett arra, hogy tulajdonképp ez az egyetlen olyan nude lakk, amit időnként szívesen használok.





Az üvegcsén nincs semmi különös, pont olyan, mint a -régi- Colour&Go lakkok. Kicsi, cuki, de semmi extra. Az ecsete lapított és nem lekerekített végű, én szeretem ezt a típust.:) 




 


Az állagát én pont jónak érzem, nem túl sűrű, szépen terül. A fedése két rétegben ha még nem is tökéletes, szerintem már elegendő, ezt sem tudom kifogásolni.:)

Ha csak egyetlen lakkot kéne választanom életem hátralévő részére, biztosan nem ez lenne az, viszont ha a kedvenc nude lakkomat kéne megnevezni, garantáltan ezt mondanám.:) 


Ha szeretnél nyerni egy ilyen lakkot, kattints IDE!

3 megjegyzés:

  1. Ez pont nincs meg nekem, de nagyon szééép! *-*
    Viszont az egyik testvéréről én is csináltam egy posztot, ha van kedved, nézd meg! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/08/notd-nude-glam.html

    VálaszTörlés
  2. Egyébként én vagyok a legújabb követőd, nem is tudom, eddig hogy nem bukkantam rád! :)
    Szuper blog! ;)

    VálaszTörlés
  3. Ó, de jó, máris olvasom a bejegyzésed.:)
    Örülök, ha tetszik a blog, remélem, a jövőben is szívesen olvasgatsz majd.:)

    VálaszTörlés