Alverde Alm Beauty limitált kiadás

6:01 Varjúlány 3 Comments


(10, Weisenkönigin;  20, Enzianromantik; 30, Almröschen; 40, Purpurveilchen)


A Manhattan után az Alverde is új limitált kiadással jelentkezik az Oktoberfest jegyében, nézzük, miket fog tartalmazni az Alm Beauty kollekció.:)

Jön négy szemhéjpúdertrió, bevallom, első pillantásra engem nem fogtak meg különösebben, nem túl különleges színek, sőt, mintha az alapkínálatban is lennének nagyon hasonlók. (Vagy ugyan ezek?)
Továbbá a "szemrészleghez" tartozik még két szempillaspirál, a buzogányfejűhöz hasonlót már több helyen láthattunk, többek közt az Alverdénél is. A másik volumennövelést ígér, majd kiderül, hogy teljesít.:) 



Érkezik továbbá egy fénypúder, ez már elég csábító számomra, kár, hogy ezt a típusú csomagolást nem tartom a legpraktikusabbnak.
A poron kívül még egy highlighter helyett kapott a kollekcióban, méghozzá egy folyadék, erre nagyon kíváncsi vagyok.:)


 

(10, Alpenglühen; 20, Hüttenzauber; 30, Sandgestein; 40, Alpenrot)


Négy rúzs is a kiadás része, a két baloldalit én passzolnám, a másik kettő viszont nagyon tetszetős.:)
Ezeken kívül még egy szájfény is idetartozik, engem most ez sem varázsolt el, nem az én színem.





A kencéken mellett egy karkötő is érkezik, a medál nagyon tetszene, a kockás szalag viszont nem, igaz, ez nagyon illik a kollekció hangulatához. 


Összességében: Én most sem estem szerelembe, úgy tűnik, mostanában immunis vagyok a limitált kiadásokra... egyedül a folyékony highlighterre lennék kíváncsi, esetleg még a rúzsokra.


Nektek hogy tetszik?:)

3 megjegyzés:

  1. Aranyos, letisztult, de igazából semmi extra csak olyan színek amilyenekre alapból fel van készülve az ember.
    A karkötő egy szerelmes asztalterítőre emlékeztet: "szerelem az Oktoberfest-en" :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is így érzem, lehetne kicsit extrább ez a kollekció.:)

    VálaszTörlés
  3. Jól hangzanak, vagyis így tetszetősek. Kivi leszek élőben milyenek. :)

    VálaszTörlés