Catrice SpectaculART limited edition

15:25 Varjúlány 0 Comments



(01 So Precious)

A Catrice ismét új limitált kiadással örvendeztet meg minket, ami ezúttal a SpectaculART névre hallgat. 
Nézzük, miket fog tartalmazni.:) 



(02 Bombay Bauble)



(03 Treasure It)



(04 Artfully Lustrous)


Érkezik négy mono szemhéjpúder, a mintájuk szerintem kifejezetten mutatós, a Bombay Bauble-t és a Treasure It-et szívesen elfogadnám.:)



Jön továbbá tincses műszempilla, ennek én nagyon örülök, nem is tudom, miért nem rukkolt még elő ezzel más drogériás márka... 



A kollekció része egy fekete filces tus is, én ezeket nagyon szeretem, de most nem dobogtatta meg különösebben a szívem.




(01 Artfully Lustrous)


Egy highlighter is tartozik a kiadáshoz, szép-szép, de számomra ez sem szerelem első látásra.:)





(01 Holi Hai)


Érkezik egy pirosítóhab is... a Hidden World-ben is volt már egy hasonló, engem most ez sem hozott lázba.:) 




(01  Artfully Lustrous)



(02 Revel The Red)




(03 Soulful)


A rúzsok viszont... a Revel The Red és a Soulful szerelem, nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, milyenek lesznek élőben.:)


(01 Artfully Lustrous)



(02 Holi Hai)



(03 Revel The Red)



(04 Soulful)


Természetesen lakkok se maradhatnak ki, engem ezek most nem szédítettek meg, egyedül a Soulful tűnik különlegesebbnek, de szerintem annak is ellen tudok állni majd. 





Extraként kapunk egy aranyos-fémes fedőlakkot is, egész ígéretesnek tűnik.


Összességében szerintem egész jó kis kollekció lehet ez, bár engem igazán csak a szemhéjpúderek és a rúzsok fogtak meg. 


Nektek hogy tetszik?:)

0 megjegyzés: