"Én" termékek

2:17 Varjúlány 0 Comments



Ha jól emlékszem, az év végi-év eleji bejegyzésben említettem, hogy szeretnék kicsit többet mutatni a blogon a saját ízlésemből. Ez a terv onnan ered, hogy egyre kevésbé vágyom a komfortzónámból való kimozdulásra, egy ideje már sokkal-sokkal jobban élvezem azt, hogy megtaláltam a komfortzónámat. Jóformán az élet minden területén megvannak azok a dolgok, amik... "én vagyok", és ez most már a szépségápolásra is igaz.



Már nem vágyom arra, hogy minden jól álljon, hogy mindent kipróbáljak, csak azt akarom megismerni és viselni, ami illik hozzám.
Négy olyan beauty termék van, amikkel úgy érzem, teljes mértékben kiegészítjük egymást és egymáshoz illőek vagyunk - mind a néggyel tart már a szerelmünk egy ideje, és azt is ki merem jelenteni, hogy ez néhány évig még biztosan így marad.


Jean-Paul Gaultier Classique edp: Ez a parfüm tehet az illatokról szóló bejegyzések megcsappanásának. Ugyanis mióta megismertem, csak nagyon ritkán használok mást, és tudom, túlzás, de időpocsékolásnak érzek minden pillanatot, amikor nem ezt viselem.

Orientális-virágos csoda édes, puha alappal és abba ültetett hűvös, kissé pikáns összetevőkkel. Írtam már róla korábban, nem akarom most megismételni az akkoriakat. :)
Számomra megunhatatlan, mindig, mindig-mindig ezt akarom érezni.

Talán egyszer majd teszek egy próbát az edp-vel, mert úgy sejtem, azt is tudnám szeretni, de rövid időn belül semmi másra nem vágyom.


Nem feltétlenül gondolom úgy, hogy a MAC rúzsok minősége a legjobb a világon, de a színválasztékuk több, mint bőséges.
A Hot Tahiti egy nagyon egyszerűnek tűnő, mégis különleges szín, én pontosan ilyet még más márkánál nem láttam. Az eper és a bordó között egyensúlyoz, enyhén áttetsző és gyönyörű, fényes finise van.
Ez az az ajakszín, amivel nagyon egyértelműen szebb vagyok, mint nélküle - és szerintem ez a jó smink ismérve.

Ha gyorsan el kell készülnöm, ha valami nagyon szépre van szükség, ha épp valami biztosra vágyom... szinte mindig ezért nyúlok, és soha nem bánom meg.


Az összes Palmolive tusfürdőt szeretem, mert mindenek nagyon finom illata van, kellemes az állaguk és szerencsére nem is szárítanak, de a fenti az, amely az örök kedvencemmé vált.

Az illatával emelkedik ki a többi közül, elméletileg írisz és ylang-ylang van benne, de én némi levendulát is érzek benne, és mintha az egésznek egy enyhén édes, teás alapja lenne.
Számomra a JPG parfüm után ennek van a legkellemesebb illata, és bár tompának csöppet sem mondható, az erőssége ellenére mégis megnyugtató, nem csak ígéri, valóban ellazít.


Nem gondolnám, hogy valaha is sor kerülne rá, nem is igazán vágyom ilyesmire, de ha alkalmam nyílna egy együttműködésre a piCture pOlish-sal, én nemet kellene mondjak rá. Méghozzá a fenti lakk miatt, mert ha az én nevem alatt futna egy árnyalat, annak pontosan olyannak kellene lennie, mint az A-England Percevalnak. Egy másodperce sem eltompuló, nem megalkuvó, belülről ragyogó, kompromisszumok nélküli pirosnak.

Van olyan kozmetikumotok, amihez nagyon ragaszkodtok?:)

0 megjegyzés: