Essence új szortiment - 2015 tavasz

15:57 Varjúlány 0 Comments

Az Essence tavasszal megújuló kínálatáról még csak nagyon gyér minőségű képeim vannak, de talán ezek is többet érnek a semminél. Lássuk, mik érkeznek 2015-ben. :)

Szem, szemöldök:



A szemhéjpúderek és a paletták engem nem hoztak lázba - az új nude vonal sem - , viszont a szemöldökzselékre annál kíváncsibb vagyok. :)

Ajkak:



A szépítő-ápoló szájfények úgy látszik, valóban nagyon népszerűek, mert a Catrice után a kistestvér is előrukkol egy ilyen családdal. Úgy tűnik, szerencsére itt már egy élénkebb szín is kapható lesz, a 02-es árnyalatra szinte biztos, hogy lecsapok majd.

Arc:

Bronzosítókért csak nagyon kivételes esetekben tudok lelkesedni, és a mostani nem az, a pirosítókhoz hasonlót pedig láttam már a márkától.

Köröm:




Végre, végre, végre! Úgy látszik, sokak imája meghallgatásra talált, és megújítják a gyér minőségű Colour & Go-kat, de ezen felül érkezik még sok érdekesség is.

Eszközök:



A Cosnova ecseteiben én még nem csalódtam, a szemhéjpúder és a korrektor felvitelére valókra roppant kíváncsi vagyok. :)

Ti mit szóltok az új szortimenthez? :)


0 megjegyzés: