L'Occitane kézkrémek

1:50 Varjúlány 0 Comments


Sokáig hidegen hagytak a L'Occitane kézkrémei - és úgy általában a kézkrémek is - , de két-három hónapja ez megváltozott.
Korábban főleg testvajakat használtam a kezemre is, azonban szerettem volna egy táskába dobható krémet, és ezzel egy időben nagyon-nagyon kíváncsi is lettem rá, hogy vajon mit tudnak ezek a híres kencék.

Végül egy három kis kiszerelést tartalmazó ajándékszett lett az enyém, egyrészt mert nem tudtam választani a rengeteg verzió közül, és így még valamivel kedvezőbb áron is jutottam hozzájuk, másrészt mert nagyon helyes dobozkában kaptak helyet.



A tubusuk szerintem egyszerre elegáns és játékos, én valamiért mindig azt hittem, hogy fémek, de nem, puha műanyagból készülnek. A különböző verzióknak csak a grafikája más, ezt leszámítva egyformák.


A három között a legnagyobb különbséget - sőt, szinte az egyetlent - az illatuk jelenti:

- A Sheásnak alapvetően tiszta illata van, de ezt feldobták némi muskkal.

- A manulás nyilván mandulás, édes, tömény, marcipánra emlékeztető, de néha-néha egy pillanatra felbukkan benne némi kesernyésség is. Most ez a kedvencem. :)

- Az Arlésienne egy markáns, vintage jellegű virágos illat, biztos vagyok benne, hogy nem tetszene mindenkinek, sokan valószínűleg a "nagymamás" jelzővel illetnék, de én ezt is nagyon szeretem.

Az illatuk viszonylag tartós, a használatuk után két-két és fél órán keresztül határozottan megmaradnak.

Az állagukat teljesen azonosnak érzem. Nem túl sűrűek, nagyon könnyű eloszlatni őket, azonban ez megtévesztő lehet, ugyanis ezek ellenére hihetetlenül tömény és hatékony krémekről van szó.
A fenti mennyiség fele is bőven elegendő egy használatra - éppen annyi az, amit az enyhén kiszáradt kezem három-négy percen belül beszív.

Ha súlyosabb a helyzet - bár a rendszeres használatuk mellett erre még nem volt példa - , akkor sem érdemes egyszerre többet kinyomni, hanem inkább naponta többször kevesebbet elkenegetni.

A kis mennyiség miatt elképzelni sem tudom, hogy akár csak egy ilyen mini, 30 millis kiszerelés meddig tarthat ki. Gazdaságosnak még így sem mondanám ezeket a krémeket, de az biztos, hogy nagyon sokáig elegendőek, kifogástalan minőségűek, finom illatúak és különlegesek, karácsonyi ajándéknak is ideálisak lehetnek. :)

0 megjegyzés: