Decemberi kedvencek

23:07 Varjúlány 0 Comments

A decemberem az őszhöz képest meglehetősen jól telt, és a január sem ígérkezik rossznak, ha minden igaz, színházba fogok menni és néhány napot a fővárosban töltök majd. :)

Az utóbbi hetekben viszonylag sok újdonságot kipróbáltam, és lényegében mind nagyon bevált, a többség már itt is szerepel.


A Flormar primerét eszembe sem jutott volna megvenni, ha Edina nem dicséri (talán a Twitteren), pedig kár lett volna, mert kifejezetten jónak tartom. A nevével ellentétben fényt szerintem nem ad, de nem is baj, mert azt tudja, amit én várok egy bázistól: egységesebbé teszi a bőrömet és tartósabb vele a sminkem.

Nagyon hosszú ideig használtam az Essence 24/7 alaplakkját, de a kivonása miatt muszáj volt valami más után néznem. Végül a valamivel drágább Astort választottam, és bár féltem, hogy meg fogom bánni, egyáltalán nem ez a helyzet. :) Ez a legjobb alaplakk, amivel eddig dolgom volt, és nem is fogy túl gyorsan, ami nálam nagy szó.


A Bourjois Twist Up spirálja olyan drámai, óóóriási pillákat varázsol, amilyenekről korábban álmodni sem mertem. Igyekszem majd bővebben is írni róla.

A Catrice szemöldökzseléjét még mindig nagyon szeretem, viszont a L'Oréal verziójának nem tudtam ellenállni, kipróbáltam és ezt is szeretem. Sőt. Félek leírni, de valamivel még jobban is tetszik, viszont abban nem vagyok biztos, hogy az árkülönbséget megéri.


A NYX HD korrektorát még mindig istenítem, az Amaze Shy Pink pirosítóról pedig nem tudtam leszokni. Sajnos (?) jellemző rám, hogy előveszek egy pírt, és hónapokig csak azt használom - most ezzel esett meg ezt.


Két lakkot kentem fel többször is decemberben, a L'Oréal Burgundy Divát és a Models Own Scarlet Sparkle-t, az előbbi engem a piCture pOlish Moscow-ra emlékeztet kissé, az utóbbi pedig a Bridget-re, de nem ezért szeretem őket, hanem önmagukért. Megérdemlik. :)


A L'Occitane mandulás kézkrémétől ünnepibb hangulatú kencét el sem tudnék képzelni - mennyei marcipános illata van és jól is hidratál, a La Roche-Posay Cicaplast ajakápolója pedig jóformán az életemet mentette meg. Mindenképp be fogok számolni róla a közeljövőben. :)


Nem az Aussie Miracle Moist a legjobban tápláló sampon, amivel valaha dolgom volt, de mégis örömmel használtam, és ez nagy szó, mert a hajmosás nem tartozik a kedvenc "műveleteim" közé.


Az összes Palmolive tusfürdőt szeretem, de most az argánolajos áll a legközelebb hozzám a Mediterranean családból. Nagyon finom illata van, nem szárít, jól habzik és kevés is elég belőle.

Még maradt egy kevés a tavaly karácsonyi vaníliás TBS testvajamból, ezt kenegettem esténként - hatékony, az állaga pont eléggé sűrű és az illata is közel áll hozzám. Sajnálom, hogy nem lehet folyamatosan kapni.


Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

0 megjegyzés: