Catrice Rock-o-co limited edition

3:34 Varjúlány 0 Comments

Először is boldog új évet mindenkinek! :)

A Catrice 2015-öt is egy új limitált kiadással kezdi, a Rock-o-co a tavaszias színei ellenére nekem kifejezetten tetszik.


C01 Bouquet de Fleurs

C02 Bouquet de Roses

Egyik palettácska sem az én világom, mert sem a babakék, sem a rózsaszín szemfestékeket nem nekem találták ki, de azért mutatósnak tartom őket.


C01 Macarons pour Marie

C02 Madame De Pinkadour

A pirosítók szerintem gyönyörűek, és az egyszerűségük ellenére drogériákban nem túl gyakran megforduló árnyalatokról van szó.

C01 Apricoco

C02 Madame De Pinkadour

A rúzsok talán nem tűnnek egyedinek, de ha minden igaz, matt finisűek lesznek - emiatt biztos, hogy a pinket meg kell néznem közelebbről is. :)

C01 L´Ombre À Sanssouci

C02 Lilas Bleus

C03 Soleil À Solitude

C04 Apricoco


C05 Madame De Pinkadour

A lakkok színvilága sem egyezik az enyémmel, azonban ez a szép csomagolás miatt csak sokadik pillantásra tűnt fel. És világosabb sárgát még nem próbáltam soha, lehet, hogy adhatnék neki egy esélyt.



Végül érkezik még egy kabuki ecset, ez is igen mutatósnak ígérkezik. :)

Nektek hogy tetszik a Rock-o-co?

0 megjegyzés: