IsaDora Nude Essentials

1:00 Varjúlány 0 Comments

Az IsaDorát egy nagyon korrekt márkának tartom, és nagyot még egyetlen termékükben sem csalódtam, az utóbbi időben mégis kikerültek a látóteremből.
A minap azonban ráakadtam a tavaszi kollekciójukra, és bár nem az én színvilágom, több darabja is nagyon szimpatikus. :)



Az egyik ilyen a képen látható natúr paletta - én nem vagyok a barnás árnyalatok nagy barátja, és az ilyen összeállításokból általában nem is tudom használni csak a festékek egyharmadát... jó esetben.
Ebből viszont az utolsó kivételével mindegyik megfelelőnek tűnik.


13 Perfect Peach

A Nude Essentials része a fenti pír is, nekem túlságosan barackos, viszont lényegében bárki másnak jó lehet. :)

84 English Rose

Az IsaDora pirosító stickjeit a megjelenésük óta ki akarom próbálni, és bár az English Rose sem nevezhető hideg árnyalatúnak, mint amiket újabban a pirosítók esetén preferálok, mindenképp meg fogom nézni élőben is.

 56 Candy Store


52 Posh Peach


50 Naked

A márka fényes jumbo ajakceruzáit már ismerem és szeretem, kíváncsi vagyok, a matt verzió is hasonlóan teljesít-e.

166 Pretty In Pink

156 Peach Passion

29 Clear Nude

A két rúzs és a ceruzás kiszerelésű szájfény nagyon távol áll tőlem, de mégis érdekel, hogy hogyan állna a Peach Passion... Valószínűleg előnytelen lenne, de ennyire világos barack rúzst még soha nem használtam.


500 Posh Peach




501 Candy Store

503 Fresh Linen

502 Spring Bud

A lakkok közül egyedül a zöldet tudnám elképzelni magamon, azt viszont nagyon is.
02 Dark Brown

12 Dark Brown








A kollekció része még egy szemöldökfilc, különböző ceruzák, valamint egy ecset és egy applikátor, de ha jól tudom, ezek eddig is a kínálat részei voltak.

Nektek hogy tetszik a Nude Essentials?:)

0 megjegyzés: