Catrice Nude Purism limited edition

23:37 Varjúlány 0 Comments

Néhány napja mutattam egy videót a Facebookon a Catrice legújabb limitált kiadásáról, most pedig már képek is vannak. :)


C01 Naked Brown

C02 Taupe-less

Érkezik két négy színt tartalmazó palettácska, szépek, de egyik sem az én világom.

C01 Barely Pink

C02 Silky Rose

C03 Delicate Rosewood

C04 Nearly Nude

A négy rúzs közül egyedül a Delicate Rosewood-dal szimpatizálok, azzal viszont nagyon, ugyanis azon ritka természetes árnyalatnak tűnik, ami még nekem sem áll rosszul.


Highlighterekkel majdnem olyan könnyű levenni a lábamról, mint szájkencékkel, és ez most sincs másként, nagyon kíváncsi vagyok erre a pezsgőszínű fénypúderre.

C01 Taupe-less

C02 Barely Pink

C03 Pure Blue

C04 Naked Brown

Ellenben a lakkok nem vettek le a lábamról, a két világos egyáltalán nem csábít, a nagyon halovány kékhez hasonlóm már van, és azt sem zártam a szívembe, a barna pedig csak... inkább nem.

Nektek hogy tetszik a Nude Purism?:)

0 megjegyzés: