Elfogyott#12

1:38 Varjúlány 0 Comments

Rettenetesen el vagyok maradva az elfogyasztott termékeket összegző bejegyzésekkel, jóformán már a tizenharmadik részt is írhatnám, de előbb essünk túl a tizenkettediken. :)


Mindkét Lush tusfürdő nagyon sokáig kitartott, hi-he-tet-le-nül koncentráltak és jók. Tudom, hogy a Snow Faury sokak kedvence, de én a Ponche-t az egyedi illata miatt egy fokkal még jobban szerettem, sajnálom, hogy már nem lehet kapni.


Az ArtDeco spirált az első használat után leírtam, azt hittem, irritálja a szememet, de később szerencsére adtam neki még egy esélyt. Ekkor már nem volt gond vele, és óriási pillákat varázsolt egyetlen réteggel is.

A Realash sokakhoz hasonlóan nekem is bevált. Láthatóan hosszabbak lettek tőle a szempilláim, annyira, hogy engem alaposan meg is lepett a hatékonysága. :)


A Bourjois Healthy Mix Serum alapozó és a Max Factor CC krém egyaránt jó ideje a készletem része, de míg az előbbit csak ímmel-ámmal használtam, az utóbbi egyértelműen kedvenc volt. Jobb alapot én drogériában még nem találtam, kellene is vennem belőle egy újat.


A Maybelline Colossal Smokey Eyes volt a mindennapi spirálom az utóbbi időben, azt tudta, ami nekem a hétköznapokon kell: enyhe dúsító és hosszabbító hatás kevés összeragasztott pillával, valamint könnyű eltávolíthatóság. Ennek ellenére egy ideig most biztosan nem fogom pótolni, mert sikerült kissé ráunnom.

A MAC ásványi korrektora egészen addig volt életmentő számomra, amíg fel nem fedeztem a NYX HD-t. Az utóbbi még jobb és olcsóbb, viszont ezt sem fogom örökre elfelejteni, talán egyszer még visszatérek hozzá. :)


Elfogyasztottam végre a Balea szárazsamponomat, az illata miatt akkor sem vásárolnám meg ismét, ha lehetne, de azt hiszem, ez a típus már nem is kapható. Egy Dove-ra ruháztam be helyette, eddig klasszisokkal jobbnak tűnik. :)

Egy Isana lemosóval ismét kevesebb, ez állandó résztvevője az ilyen típusú posztoknak. :)


Ősszel a Garnier egyik ásványi izzadásgátlójára váltottam a nyáron használt, erősebb Rexona Maximum Protection-t. Megkedveltem, de ennek a hatékonysága számomra tényleg csak ősszel, télen és tavasszal elegendő, nagyobb melegben édeskevés lenne.

Az Yves Rocher kókuszos tusfürdője is kiürült, egész jó volt, de a nagy kiszerelés miatt a végén már untam csöppet az illatát.


Messze a legjobb pakolás volt eddig a L'Oréal EverRich, amivel valaha találkoztam. Kellően sűrű, könnyű eloszlatni, nem csúszik-mászik-folyik el, valóban táplál, nem is kicsit, finom az illata és az aprónak tűnő kiszerelés ellenére sokáig kitart.
A kissé borsos ára ellenére biztos, hogy minél hamarabb újraveszem. Problémás, száraz hajra jelenleg elképzelni sem tudok jobbat ennél a családnál. :)

Ti fogyasztottatok el valamit mostanában?:)

0 megjegyzés: