Nivea kakaóvajas testápoló és Lush Sultana of Soap szappan

3:54 Varjúlány 0 Comments


A Lush Sultana Of Soap szappanját több hónapja vettem, akkor nagyon tetszett, de egy fiók mélyére került, és hosszú ideig nem került elő. A Nivea testápolója pedig egy sajtóanyagnak köszönhetően keltette fel az érdeklődésem, majd kaptam belőle tesztelésre egy flakont, de erről is megfeledkeztem.

Néhány nappal ezelőtt egyszerre vettem elő őket, és most már csak sajnálni tudom, hogy ilyen sokáig halogattam a használatukat.


A Niveától már megszokott, egyszerű, de szép flakonban található a testápoló, amelynek az enyhe, klasszikus krémillata mellett némi kakaóvajas jellege is van, amit én nagyon-nagyon szeretek. :)
Édes, de közel sem annyira, mint a tipikus téli vagy karácsonyi illatok, amiket bár én kifejezetten kedvelek, néha mégis jól esnek az ehhez hasonló, szolidabb jellegűek is.


Az állaga meglehetősen folyós, szinte már tejszerű, a képen is láthatjátok, hogy nem maradt meg ott, ahová tettem, jóformán azonnal útnak indult lefelé.
Ennek ellenére a hatására nincs panaszom, éppen megfelelően táplál, igaz, jelenleg nem is extrán, hanem csak enyhén száraz a bőröm.


A testápolóhoz hasonlóan a Sultana Of Soapnak is enyhe tisztaságillat az alapja, azonban ez fel van dobva némi (szárított) bogyós gyümölcsös jelleggel, de csak enyhén, éppen annyira, hogy ne váljon nagyon hamar unalmassá.

Az állaga meglehetősen krémes, azonban még így is szilárdabb egy fokkal, mint a kedvenc szappanom, a Snowcake. Ez sem szárít minimálisan sem, de kevésbé lesz lágy tőle a bőröm, mint a Snowcake-től, viszont cserébe nem is fogy olyan gyorsan.


Egyikről sem állítom azt, hogy kihagyhatatlan, de mindkettő egyértelműen a jó kategóriába tartozik nálam, nem hinném, hogy bárki is csalódna bennük. :)

0 megjegyzés: