Best of Beauty TAG - 2014 Kedvencei

0:53 Varjúlány 0 Comments

Az év kedvenceit december utolsó napjaiban szoktam megmutatni, de 2014-ben ez elmaradt. Úgy éreztem, a havi kedvencek mellett nem tudnék túl sok újat mutatni, viszont mégis hiányérzetem volt. Ezért arra jutottam, hogy én is kitöltöm a Fruzsinál látott TAG-et, mert bár "kedvences" bejegyzés lesz ez is, de így kicsit más, mint a hónap végi összesítők.

Az elmúlt év kedvenc termékei, kategóriákra bontva


1. Primer: A Flormar primere év végi beszerzés, de így is itt a helye. Nem biztos, hogy örökké hűséges maradok hozzá, de a nem kifejezetten magas árkategóriában szerintem szuper. Roppant hálás vagyok neki minden egyes nap végén, amikor látom, hogy az alapozót nem szívta fel a bőröm - ma is ő fog megmenteni. Szeretem. 

2. Alapozó: Alapozót nyugodt lelkiismerettel nem tudok megnevezni, a Max Factor CC kréme viszont még mindig a szívem csücske. 

3. Korrektor: A NYX HD még a legbrutálisabb karikáimmal is elbánik, az egyetlen gondom vele az, hogy lassan kezd elfogyni. Ha minden igaz, még januárban lesz lehetőségem venni belőle egy újabbat, és ha így lesz, habozás nélkül fog a kosaramba kerülni.

4. Púder: Vannak kétségeim afelől, hogy mindenképp kell-e púder normál/száraz bőrre, de ha igen, akkor biztos vagyok benne, hogy ilyen célra a Max Factor Creme Puff az ideális. Nincs "liszthatása", nem szárít, ellenben jótékony hatása van a smink tartósságára és még némi Photoshop-effektet is biztosít.

5. Bronzosító: Egész évben egyetlenegyszer sem használtam bronzosítót. Nem vagyok nagy bronzosító-párti a hófehér bőrömmel, viszont ez most még engem is meglepett kissé. De majd idén nyáron figyelek rá, hogy a bronzereket se hanyagoljam el ennyire. :)

6. Pirosító: Nem volt igazi kedvencem, ugyanis főleg arra törekedtem, hogy a már meglévő készletemből fogyasszak el egy-két darabot. Ha mégis meg kell neveznem egyet, akkor az ELF Mellow Mauve jut eszembe. Elég különleges, de mégis univerzális.

7. Highlighter: A theBalm Mary-Lou-t is gyakran használtam, de még mindig a Douglas egyik régi-régi highlightere a befutó nálam a valamivel hűvösebb fénye miatt.


8. Szemöldökformázó: L'Oréal szemöldökzselé. A Catrice színezett verziójából több tubussal is elfogyasztottam (és fogok is még valószínűleg), de ez pigmentáltabb és ami nekem nagyon fontos, jobban fixál. Viszont drágább is.

9. Szemhéjpúderpaletta: Too Faced Boudoir Eyes, visszafogottak a színei, de mégsem barnák, mint általában a natúr paletták festékei, hanem enyhén lilába hajlóak, így nekem sem előnytelenek. Nem vagyok szemfestésmániás, sokkal inkább rúzsos és szájfényes, de ezt még számomra is alapdarabbá vált.

10. Szemhéjalapozó: Az ArtDeco tégelyesét szerettem leginkább az elmúlt időszakban, mindent tud, amit tudnia kell. :)

11. Szemceruza: Ceruzát alig használtam, viszont helyette megemlítem a Bourjois Liner Pinceau folyékony tust - mennyei állaga van, nagyon könnyű használni és pont ideális mértékben tartós.

12. Szempillaspirál: Ismét egy Bourjois, a Twist Up The Volume két rétegben rajtam olyan hatású, mintha műszempillát tettem volna fel.

13. Ajakkontúrceruza: Ilyet sem használtam, én tényleg nem vagyok a ceruzás megoldások rajongója. :)


14. Rúzs: MAC Hot Tahiti. Enyhén áttetsző, fényes és épp kellően piros.

15. Szájfény: A Bobbi Brown Rosy-t tavasszal és nyáron rengeteget hordtam, az állaga tökéletes, és a viszonylag halovány színe ellenére sem volt rossz választás.

16. Ajakápoló: A szájfény és az ajakápoló között van félúton, de mindenképp a Catrice Vitamin Lip Treatment-nek van itt a helye. Ha nincs nagy baj, épp elegendő a hatása, gyönyörű fénye van és a textúrájával sincs gondom.

17. Szemre való ecset: Cosatal Scents Pro Blendig, valahányszor kicsit is komolyabb szemfestésbe fogtam, ezt vettem elő.

18. Arcra való ecset: A Coastal Scents 22-es szettjében lévő pirosítóecsetet is gyakran használtam, de az igazi favoritom nem egy ecset, hanem a BeautyBay sminkszivacsa volt az arcra használt sminkeszközök közül.

Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

0 megjegyzés: