Ajakápoló fokozatok

1:00 Varjúlány 0 Comments

Az utóbbi hetekben-hónapokban volt alkalmam többféle, különböző hatékonyságú ajakápolót kipróbálni, és rá kellett jönnöm, hogy számomra minden problémára más az ideális. Ebben a bejegyzésben azt szedtem össze, hogy nekem milyen gondra melyik kence jelenti a legjobb megoldást.


Megelőzés: A Lush Popcorn radírja nálam alapkellékké vált, december elején megpróbáltam elhagyni, de nagy hiba volt. A rendszeres használata mellett igazán komolyan egyszer sem száradt ki a szám.

Szinten tartás: Az általános, „állapotfenntartó” ápolásra nekem az ilyet is ígérő szájfények váltak be, leginkább a Clarins Instant Light és a Catrice Vitamin Lip Treatment. Egyiket sem kenném cserepes szájra, mert arra édeskevesek, de az éppen problémamentes bőr állapotának megőrzésére tökéletesek.

Ha táplálás kell: A Madre Bees ajakápoló (a mézes és a vaníliás változat egyaránt) a bársonyos bőr kulcsa nálam, lefekvés előtt és ha kisebb a baj, mindig ezért nyúlok.

Ha nagy a baj: A La Roche-Posay Cicaplast-tól erősebb hatású ajakkencével még nem volt dolgom, ahogy írtam nem túl régen, az igazán nagy bajt is orvosolja, ráadásul némi sebgyógyító hatással is rendelkezik. Nem ez a legideálisabb rendszeres használatra, de vész esetén nincs jobb ettől. 

Ti minden esetben ugyanazt az ajakápolót használjátok?

A héten időzített bejegyzések kerülnek ki, a kommentekre leghamarabb vasárnap tudok válaszolni. Köszönöm a megértéseteket! :)

0 megjegyzés: