Catrice Viennart tükör és rúzs

1:32 Varjúlány 0 Comments


Már a Catrice Viennart kiadásáról megjelenő első képek láttán "szerelembe estem", és csakúgy, mint a Feathered Fall esetén, ebből is szívem szerint mindent kipróbáltam volna. Aztán részben visszafogtam a kíváncsiságomat, és "csak" a tükör, valamint az egyik rúzs jött haza velem. 




Hosszú ideje keresek már egy összezárható, strapabíró és lehetőleg szép tükröt, amit a táskámba dobhatok, mert eddig egy kompakt púdert használtam erre a célra, úgyhogy ennek különösen örülök.

A tetején lévő minta kifejezetten tetszik, szerintem nagyon egyedivé teszi, és a sötétebb fém színe is szimpatikus.
A záródása mágneses megoldású, ennek nagyon örülök, mint ahogy annak is, hogy az aljában és a tetejében egyaránt van tükör.
Eddig nincs vele gondom, nem bántam meg, hogy megvettem. :)


A rúzs csomagolása meglehetősen mutatós, a képeken sajnos nem sikerült megfelelően visszaadni, de a fém kupakot fekete virágos minta borítja.
Ezt leszámítva pontosan olyan a tokja, mint a márka rúzsainak általában: drogáriás sminkhez képest minőségi, van súlya és nagyon jól záródik, bár minden pénztárcabarát rúzs ilyenben kapna helyet.



Hosszas morfondírozás után a C02-es Klimt's Gentle Kiss nevű árnyalatot szereztem be.
Az alján szereplő "Shimmer Lip Colour" felirat már jelzi, hogy egy meglehetősen fényes finisű sminkről van szó, mint ahogy azt is sejteti, hogy nem teljes fedésű.

Én az ehhez hasonló árnyalatokat eperszínnek hívom, ez a világos, tompa piros kitekerve még egy aranycsillámos rúzsnak tűnik, azonban felkenve már csak magasfényűnek hat. A fényessége mellett áttetsző is kissé, többszöri áthúzás után is enyhén átsejlik alóla a szám színe, de ez engem nem zavar, mert kifejezetten szeretem az áttetsző rúzsokat.

Az illata enyhén édeskés, egyáltalán nem gyümölcsös jellegű, mint a Catrice rúzsoké általában.
Az állaga nagyon különleges, krémes, de csak az ajkak melegétől válik igazán azzá, valóban már-már krémszerűvé.

A tartóssága kicsivel az átlag alatt van, evés-ivás után mindenképp rá kell pillantani, de anélkül sem árt két-három óránként ellenőrizni, mert ez a nagyon lágy formula sajnos hajlamos beülni a száj apró ráncaiba.
A könnyed állagnak azonban megvan a maga pozitívuma is, egyrészt kifejezetten komfortos érzetet biztosít, másrészt ha csak kis mértékben is, de táplálja az ajkakat.

A rúzst nem tartom kihagyhatatlannak, de a hasonló típusú ajakkencéket kedvelőknek egyáltalán nem rossz vétel, ahogy a tükör sem, amennyiben nincs még "táskába dobós" tükrötök. :)

Vettetek valamit a Viennart-ból?

0 megjegyzés: