Me Time TAG

4:30 Varjúlány 0 Comments

Néhány hete Estée csatornáján láttam ezt a TAG-et, majd Roninál is felbukkant írásos formában, és mivel már viszonylag régen volt kötetlenebb, csevegős bejegyzés, arra gondoltam, én is kitöltöm. :) 

Mit nézel vagy olvasol a "me-time" alatt?


Nézni elsősorban sorozatokat szoktam, az új kedvencem a Hart of Dixie. Edina említette a Twitteren, elkezdtem, és nem-tudom-abbahagyni.

Ha olvasok, akkor komolyabb könyveket szoktam elővenni, de most az egyik volt kolléganőm javaslatára ismét elkezdtem az Üvöltő szeleket, ami első olvasásra, még évekkel ezelőtt egyáltalán nem tetszett, most, eddig viszont egész kellemesnek tűnik.

Mit viselsz a "me-time" alatt?
Pizsamát, az a kedvenc itthoni viseletem.

Mik a kedvenc szépség termékeid a "me-time" alatt?


A L'Occitane Arlésienne kézkrém, a Lush masszírozó testápolói és a Comforter habfürdő.

Mi a jelenlegi kedvenc körömlakkod?
Az szoktam mondani, hogy három állandó kedvenc lakkom van, az Orly Smolder, a China Glaze Just Be-Claws és az A-England Perceval, de az az igazság, hogy ha tényleg muszáj lenne csak egyet választanom, akkor az utóbbi lenne a befutó. Úgyhogy A-England Perceval. :)

Mit eszel és iszol a "me-time" alatt?
Inni teát szoktam, főleg a Teekanne gyümölcsöset kedvelem mostanság, enni pedig leginkább almát, az utóbbi hetekben különösen jól esett némi gyümölcs.

Melyik jelenleg a kedvenc gyertyád?


Nem gyertya, csak tart, de egyértelműen a Yankee Candle Ghostly Treats a favoritom most.

Van, hogy a négy falon kívül töltöd a "me-time"-ot?
Néha, de az igazi "me-time" számomra az, amikor bezárom a szobám ajtaját, és egyedül pihenek.

Elmennél egyedül moziba?
Persze, nekem ez egyértelmű. :) Ritkán járok moziba, de az élőszereplős Hamupipőkét már nagyon várom, ha vetítik, erre biztosan elmegyek, és most úgy gondolom, hogy egyedül teszem majd.
Ha még nem láttátok, feltétlenül nézzétek meg az előzetesét:


Melyik a kedvenc webshopod?
A Nailland webáruháza, de ha olyan is ér, ahonnan még nem rendeltem, akkor a Llarowe. Az utóbbin órákig tudok nézelődni.

Mi egyebet szoktál csinálni a "me-time" alatt?
Azt hiszem, azok számára, akik régebben olvassák a blogot, nem lesz meglepetés, hogy zenét hallgatok. Semmi sem tud úgy megnyugtatni, kikapcsolni és feltölteni, mint az aktuális hangulatomhoz illő muzsika. :)

Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is a kérdéssort, nagyon kíváncsi lennék a válaszaitokra! :)

0 megjegyzés: