Max Factor Royal Blue & China Glaze Fairy Dust - a kedvenc kombinációm

3:19 Varjúlány 0 Comments

Ezt a két lakkot egy évvel ezelőtt használtam először együtt, és már akkor eldőlt, hogy ez a kedvenc párosom.
Azóta nagyon sokszor kentem fel őket, de egyszer sem tudtam megörökíteni, hogy mennyire jól állnak egymásnak. Ez ezúttal sem sikerült maradéktalanul, és attól tartok, hogy már nem is fog, viszont ennek a kombinációnak muszáj szerepelnie itt - még ha csak így, nem teljes pompájában is.


A Fairy Dust a legcsodásabb fedőlakk, amivel valaha dolgom volt. Az üvegében még olívás alapúnak tűnik, de valójában szinte áttetsző a folyadék, ami telis-tele van holografikus (leginkább zöldben és pirosban játszó) mikrocsillámokkal.

Önmagában is hihetetlenül szép, sőt... varázslatos. Világos színeken is jól mutat, de az igazi szépségét szerintem a sötét alapszínek emelik ki, főként a Max Factor "majdnem fekete, de mégsem" sötétkékje, a Royal Blue.




Az első kép elég furcsa szögből készült, de talán ott sikerült leginkább (bár közel sem eléggé) visszaadni azt, amivel a China Glaze elbűvölt: attól függően bukkannak fel a csillámok, hogy éppen milyen szögből éri őket a fény, ahogy mozgatom a kezem, az apró darabkák is szinte életre kelnek, mozognak, mintha lebegnének a körmöm fölött.

Nekem ez a kombináció egy az egyben a csillagos éjszaka, van benne valami rejtélyes, szinte már félelmetes is, de mégis varázslatos. Rendre ez a muzsika jut eszembe róla. :)

Ha már én nem tudtam igazán jó fotókat készíteni, próbáltam legalább keresni, de csak Ingridnél akadtam olyanokra, amik megmutatják, amit én nem tudtam: a nem csak ezüstös, hanem több színben játszó csillámokat.
A bejegyzése utolsó képére érdemes külön is rákattintatni!

0 megjegyzés: