Alverde Color & Care alapozó

6:31 Varjúlány 0 Comments



A felbukkanásuk óta nagyon tetszenek a kétfázisú, szérumból/krémből+alapozóból álló alapok és BB krémek, egyrészt nagyon mutatósak, másrészt az én bőröm igényli is az extra táplálást. Így mikor az első képeket megláttam az egyik Alverde újdonságról, nagyon lelkes lettem, meg sem fordult a fejemben, hogy ezt esetleg nem tudnám szeretni.



A csomagolása kifejezetten tetszik, pumpás, és annak ellenére, hogy műanyag, egész masszív, valamint a méretéből adódóan praktikus is. (Itt jegyezném meg, hogy az átlagos 30 helyett ez csupán 20 milliliternyi terméket tartalmaz.)

Az első negatívum az illata volt. Számítottam rá, hogy a márka tipikus gyógynövényes aromájával fogok találkozni, de a krémpirosító és a körömápoló után mégis reménykedni kezdtem. Persze lehet, hogy ez csak az én tetszésemet nem nyerte el, és annyira nem is erős, csak felkenés közben érzem, később szerencsére már nem.

A következő furcsaság, amire nem számítottam, az az volt, hogy jó darabig bizony hiába nyomkodtam a pumpát, csak a fehér részből, a krémből sikerült kinyerni. Fel sem merült bennem, hogy hasonló kiszerelésn
él-terméknél ilyen probléma lehet, pedig evidens. A többedik használat után ez szerencsére megoldódott, de... nos, ez akkor is negatívum.

Az állaga felkenéskor kifejezetten lágy, pillanatok alatt el lehet oszlatni. A fedése viszont... hajaj.

Alapozó előtt

Alapozó után

Azt hiszem, most a képek is elég beszédesek, de azt még azért hozzátenném, hogy ha nem külön helyre mentem el az előtte és az utána képet, én nem tudtam volna eldönteni, melyik melyik. És mondom ezt úgy, hogy bár közel sincs tökéletes bőröm, nincsenek nagyobb bőrhibáim sem.

Még talán ezt is tudnám valahogy tolerálni, azonban a viselése sem kellemes. Én szeretem a nehezebb krémeket, szükségem is van a használatukra, és tudom, hogy nem szívódnak fel egykönnyen, de ez az alapozó még a nap végén is olyan, mintha egy soha-fel-nem-szívódó hidratálóréteg csücsülne az arcomon, ami ráadásul csúszik-mászik. És emellett egyáltalán nem is táplál.
Nem, nem, nem, sajnos ez nekem most nem vált be. :(

*A terméket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: