H&M face & body bronzer

6:52 Varjúlány 0 Comments

 

A H&M bronzosítójáról már rengeteg jót hallottam/olvastam, így idén nyárra én is beszereztem.:) Amit itt, az elején mindenképp meg kell jegyeznem, az az, hogy emlékeim szerint a termék két méretben kapható, egy kisebb, 8,5 grammosban, amilyen az enyém, és egy ettől nagyobban. Nem tudom, hogy maga a bronzpúder is teljesen megegyezik-e, de a nevük és a külsejük - a méretüktől eltekintve - azonos.



A csomagolósa nekem kifejezetten tetszene, szerintem nagyon szép, bár sajnos rettenetesen gyűjti az ujjlenyomatokat. De efölött még el is tekintenék, viszont sajnos nagyon nehezen nyílik, én ezért mostanában inkább nem is csukom be teljesen, félek, hogy mikor erőlködve nyitom ki, eltörik. Van egy olyan gyanúm, hogy nem minden darabbal van hasonló probléma, de az én példányom ilyen. :)
A tetejében egyébként tükör van, ha nem lenne vele az említett gondom, nagyon praktikus lenne utazáshoz is akár.


Nagyon enyhe, kissé műanyagos púderillata van, az állaga szerintem pont ideális, az ecset könnyen felveszi, nem túl kemény, de azért nem is porol nagyon.


Csillámmentes, de nem teljesen matt, enyhe bőrfénye van. A pigmentáltsága pont jó, nem nagyon erős, de nem is gyenge, a színmintát kicsit építgetnem kellett ezért a hatásért.:) Szerintem óvatos mozdulatokkal még a legvilágosabb bőrűek is használhatják, viszont nagyon enyhe narancsos tónusa van, ami miatt kontúrozni nem biztos, hogy a rózsaszínes bőrszínűeknek ideális. Aki kifejezetten szürkés bronzert keres, főként kontúrozáshoz, annak nem ez a megfelelő választás (Inkább az Alverde duo bronzosító 01-es árnyalata.). Viszont pirosító mellé vagy helyett a napcsókolta hatás eléréséhez remek.

A tartóssága átlagos, az én bőrömön a porok nem tartanak ki egész nap, délután ezt is frissítenem kell, de ennyi még belefér.:)


Ti használtok bronzosítót?:)

0 megjegyzés: