Napi smink, tripla adag, újra

8:09 Varjúlány 0 Comments



A múltkori hasonló bejegyzés után azt szűrtem le a reakcióitokból, hogy nincs ellenetekre, ha így, egyszerre több egyszerű sminket mutatok meg, úgyhogy itt is egy újabb adag. :)




1. A szememre ezúttal barnás színek kerültek, méghozzá melegebb, vöröses tónusúak. Közel sem vagyok biztos benne, hogy ezek az árnyalatok - pláne így, együtt - előnyösek számomra, de néha azért kísérletezem velük.:)
A szám és az arcom elég visszafogottra sikerült, minél többször használom az Alverde krémes festékét, annál jobban megszeretem pirosítóként, de kezdek rájönni, hogy szájfénnyel kombinálva ajkakon sem olyan vészes.

Arc:
Lioele Water Drop BB krém
Bourjois Healthy Mix korrektor (51)
Alverde 2in1 arcpirosító és ajakbalzsam (30, Light Apricot)

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
Essence Colour Arts szemhéjalapozó
Amaze szemhájpúderpaletta (93777) natúr színei
Essence zselés tus  (01, Midnight In Paris)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Alverde 2in1 arcpirosító és ajakbalzsam (30, Light Apricot)
NYC Liquid Lipshine szájfény (577, Pink Cosmo)




2. Erre a sminkre úgy tekintsetek, hogy egy álmatlan éjszaka, egy nehéz vizsga és egy néhány kilométeres gyaloglás után készült, úgy, hogy az egyáltalán nem fedő Alverde "alapozót" teszteltem épp.:)
Mostanában viszonylag sok natúr sminket készítettem, az ilyen időszakok után mindig színekre vágyom, de mivel aznapra is valami szolidabbat kellett összedobnom, csak egy zöld szemceruza használatáig merészkedtem. Szeretném ezt a szemet jobb alappal és élénkebb, korall-barack ajkakkal is kipróbálni a közeljövőben, szerintem úgy sokkal jobb lesz majd az összehatás.:)

Arc:
Alverde Color & Care alapozó
Alverde 2in1 arcpirosító és ajakbalzsam (30, Light Apricot)

Szemöldök:
E.L.F. szemöldökzselé (Dark)

Szem:
MAC Paint Pot (Painterly)
Catrice szemhéjpúder (091, Bring Me Frosted Cake)
Essence Long Lasting ceruza (12, I Have A Green)
Essence zselés tus  (01, Midnight In Paris)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
NYC Liquid Lipshine szájfény (577, Pink Cosmo) 


3. Ha már színek, a következő nap előkaptam egy élénk rúzst. Ezt az árnyalatot nagyon-nagyon tudnám szeretni, de sajnos az állaga és a tartóssága bőven hagy kívánnivalót maga után.
A szememre először csak egy krémes festéket tettem, majd elmaszatoltam egy fekete szemceruzát a szempillatőnél, végül pedig egy bőrszínű szemhéjpúderrel futottam át a mozgó részen. Tudom, hogy nagyon egyszerű ez a "szemfestés", de erősebb rúzsokhoz időnként szerintem megteszi ennyi is. :)

Arc:
Lioele Water Drop BB krém
Bourjois Healthy Mix korrektor (51)
E.L.F. Studio krémpirosító (Flirt)

Szem:
MAC Paint Pot (Painterly)
Catrice szemhéjpúder (091, Bring Me Frosted Cake)
Essence Long Lasting ceruza (01, Black Fever)
Essence zselés tus (01, Midnight In Paris)
Yves Rocher Sexy Pulp szempillaspirál

Száj:
Catrice rúzs (210, Kiss Kiss Hibiskiss)

0 megjegyzés: