Max Factor Glossfinity - Royal Blue

4:45 Varjúlány 0 Comments



A Glossfinity lakkok jó néhány hónapig a "ki kell próbálnom" listám dobogós helyén szerepeltek, azonban hosszú ideig képtelen voltam eldönteni, melyik árnyalatnak szavazzak bizalmat. Aztán a Glamour-napok közeledtével rájöttem, hogy nincs sima, krémfinisű sötétkék lakkom, így a Royal Blue jött haza velem féláron. 



Az üveg azonnal belopta magát a szívembe, sokkal mutatósabb élőben, mint a képeken. Masszív, egyszerű, de nagyszerű.


Az ecsete sajnos hengeres, én a lapítottakat jobban szeretem, ráadásul szerintem a lakk állagához is jobban passzolna a szélesebb forma, de persze azért ezzel is lehet dolgozni.




Többször is írtam már, hogy nekem az OPI lakkok állaga a kedvencem. Nos, ez is majdnem olyan, csak egy leheletnyivel sűrűbb. Nem tudom, a többi színnel is hasonló-e a helyzet, de ez már egy rétegben is tökéletesen fed, hirtelen nem is tudok másik hasonlóan pigmentált lakkot említeni.

Ez mind szép és jó, és ráadásul még a tartósságára sincs panasz, csak a negyedik nap végére lett szabad szemmel látható kopás a körmömön. Az egyetlen negatívuma az, mint sok más hasonló sötét lakknak, sajnos eltávolítás közben hajlamos befogni a bőrt, de ezen egy kis lemosóval segíthetünk.:)

És végül a színe... elméletileg ugye királykék, de én a kicsit világosabb, élénkebb kéket nevezem annak, ez inkább egy nagyon sötét, egyszerre feketébe és indigóba hajló mélykék.


Próbáltátok már a Glossfinity lakkokat?:)

0 megjegyzés: