Real Techniques Your Eyes/Enhanced Starter Set

8:04 Varjúlány 0 Comments



Az ecsetekről-ecsetszettekről való írást mindig csak ígérgetem, aztán soha nem jutok el a bejegyzésig... most nem így történt, viszont ezúttal is van miért elnézést kérnem: sajnos a tokot, amiben érkeztek, sehol sem találom, így azt nem tudtam lefotózni.:(



A szett öt ecsetet tartalmaz, ami mindről elmondható, az az, hogy a száruk viszonylag rövid és a kisebb ecseteké vékony is, a fejük puha, de nem a legpuhább, amivel találkoztam. Hullást egyiknél sem vettem észre, viszont pár használat után néhány szál "kócos" lett,  a közelebbi képeken majd látni fogjátok, miről beszélek.:)

Nézzük is egyenként őket:




Deluxe crease brush:
Ha egy leheletnyivel kisebb lenne, ez lenne a kedvencem a készletből. Elég tömör, érezhetően nem spórolták ki az anyagot belőle. Én az ilyen kerek, pufi és lekerekített ecsetekkel elsősorban szemhéjpúdert szeretek felvinni és eldolgozni, azonban ez az én szememre csöppet nagy. Még éppen-éppen, némi ügyeskedéssel azért bevethető porokhoz is, viszont korrektorhoz és krémes alaphoz teszi ideálissá a mérete.




Pixel-point eyeliner brush:
Na, ez egy zseniális ecset. Szintén elegendő "anyag" van benne, és viszonylag merevek is a szálai, tusvonalhoz, főleg a vékonyabb, ívesebb típushoz fantasztikus. De pontozásra, az apró részletek kidolgozására is tökéletes, nagyon precízen lehet dolgozni vele.




Brow brush:
A nevéből arra következtethetünk, hogy ez az ecset szemöldökhöz ideális, de én nem használok port oda, úgyhogy kénytelen voltam más funkciót találni neki.:) Sikerült, bár ez nem nagy eredmény, a ferdére vágott ecsetek nálam jóformán fogyóeszközök.

Viszonylag nagy, és ez esetben is elég merevek a szálak, van tartásuk. Ami az ecset érdekessége és amit sajnos nem sikerült lekapni a fotókon, az az, hogy nem teljesen lapos, a közepe vastagabb, ducibb, a szélek felé pedig kissé elvékonyodik.
Én zselés tussal is használtam már, krémes alap felvitelére is bevetettem, de az alsó pillasornál is megállja a helyét.





Accent brush:
Ez az ecset nagyon, nagyon picike. A bejegyzés első két képén látszik leginkább, hogy a többihez viszonyítva (is) milyen kicsi, ott ő van legfölül.:)

Egy ici-pici laposabb kialakítású ecset tehát, én a szemem belső harmadára szoktam ezzel a porokat felütögetni. Nem rossz, de van már hasonlóm, ráadásul szerintem nem is létszükséglet egy ilyen darab a legtöbb lány készletébe.





Base shadow brush:
Ezzel az ecsettel vagyok a legkevésbé elégedett. Már az érkezésekor is kicsit kusza volt, és úgy érzem, nem is elég tömött.
A formájával nem lenne gondom, egy pufi és egy lapos ecset ötvözete, ez színfelvitelre és eldolgozásra egyaránt alkalmassá tenné, csak lenne egy kicsit rendezettebb és tömöttebb...


Összességében: Nem rossz vétel ez a szett, főleg a pixel-point eyeliner brush és a deluxe crease brush miatt, azonban én nem vagyok maradéktalanul elégedett vele. Szerintem éppen az a két ecset hiányzik belőle, ami a legszükségesebb a szemsminkhez, egy normál méretű, tömött lapos ecset és egy pufi, satírozásra alkalmas darab. Ha nem lennének vele gondok, talán a base shadow brush alkalmas lenne ezen funkciók betöltésére, de ahogy írtam, én azt nem találom elég tömöttnek, a deluxe crease brush pedig szerintem a többségnek túl nagy szemre.
Ennek ellenére jó kis készletnek tartom, főleg, ha sikerül egy akciót kifogni, de úgy érzem, nem tökéletes.

0 megjegyzés: