Mindenféle TAG

8:24 Varjúlány 0 Comments


Az eredeti terv szerint ma egy körömlakkról számoltam volna be nektek, viszont most ahhoz kevésbé van kedvem... ellenben az elmúlt néhány napban találkoztam két szimpatikus kérdéssorral, inkább kitöltöm most ezeket.:)


Az első TAG-et Fruzsinál találtam, igaz, egyszer volt már rúzsokkal kapcsolatos, de ez kicsit más.:)

Hány darab rúzsod van?
Megszámoltam, harmincnyolc. Tudom, borzasztó sok, az elmúlt évben sikerült egy "kis" rúzsmániát (is) összeszedni. Viszont ezek közül párat már ki kellene szelektálni, úgy már valamivel kevesebb lesz, de azért még akkor is... sok.

Melyik volt életed első rúzsa?
Nem biztos, hogy jól emlékszem, de egy Maybelline Watershine rémlik, valamilyen Strawberry árnyalatban, azt hiszem. Egy természetesebb, bőrközeli piros volt.


Mi a kedvenc rúzs márkád? 
Újabban a Rimmel, azon belül is a Kate Moss rúzsok. (Pedig megsúgom, a hölgy nem a szívem csücske, sőt... de mégis, a rúzskollekciója nagyon jó!)

Mi a kedvenc finished?
Mostanában a matt rúzsokért rajongok, de korábban a vizes fényű, áttetsző darabok vonzottak.

Mi volt a legutolsó ajak-termék, amit vettél?
Rimmel Apocalips szájfény, erre most kivételesem ráfoghattam, hogy szükséges beszerzés, mivel a szájfénykészletem (a rúzsok javára) igencsak megcsappant az utóbbi időben.

Hány ajak-termék van most a táskádban? (Szájfény és balzsam is számít)
"Csak" három, egy sima Carmex, egy NYC szájfény és egy Fleur de Santé rúzs. De máskor sokkal több kence szokott az alján kallódni.

Hogyan tárolod a rúzsaidat?


Az íróasztalom fiókjában egy fonott kosárkában tucatnyi termékminta szomszédságában. Nem ez a legmegfelelőbb megoldás, de eddig sajnos nem találtam jobbat. 

Milyen rúzst használsz a tökéletes vörös ajkakhoz?


Rimmel 111 - Kiss Of Life. Nem hajlik át bordóba, de még nem is határozottan narancsos.

Milyen rúzs/szájfény/ajakbalzsam után áhítozol?
       

Egy melegebb, korallos pink rúzs nagy vágyam, nagyjából olyan árnyalatot keresek, mint a fenti körömlakk, lehetőleg pigmentált, kevésbé fényes verzióban, de eddig még csak hasonlót sem találtam. Ha valakinek esetleg beugrik ilyen szín, kérem, sikítson!:)

A másik TAG Calo(z) blogjáról származik, ezt már kitöltöttem egyszer, de azt hiszem, ez ismételhető.:)

Mai hangulat: Nyári, vidám, de elmélkedős.
Mai siker: Azt írhatom, hogy felkeltem?:D Lustálkodós napokon az is siker ám!
Mai szükséges: Sütni valami sütit... majd.
Mai frizura: Most kivételesen két copfba fogtam össze a hajam, az utóbbi hetekben teljesen kezelhetetlenné vált, és nem volt kedvem babrálni vele, itthonra megteszi így is.
Mai make up: Teszteltem egy-két dolgot, úgyhogy viszonylag sok minden: Lioele BB, H&M bronzosító, MAC Supernova pír, Painterly, Essence fekete ceruza, Bourjois spirál, MAC Lady Danger rúzs. Jaj, és E.L.F. szemöldökzselé.
Mai outfit: Rövid farmerszoknya és bézs póló, többre ma nem volt energiám.
Mai tennivaló: Röviden összefoglalni egy régebbi sztorimat, amit már nem fogok befejezni.
Mai elmélkedés: Hogy nem vettem észre az elmúlt négy évben, hogy ennyire túlterhelem magam?
Mai függőség: Ciromos-gyömbéres Apenta.
Mai unalmas: Hivatalos e-mailek olvasása.
Mai vágyálom: Bár ne lenne ilyen meleg... (Télen meg pont az ellenkezőjét szoktam kívánni.)
Mai legjobb pillanat: Éjfél után egy facebookos csoportban csevegtem egy jót.:)
Mai különlegesség: Anya gombás spagettije, másképp készítette, mint általában, és nagyon finom volt.
Mai olvasmány: Újra belekezdtem a Trónok harcába.
Mai zene: 


Dél óta folyamatosan hallgatok valamit, és mindig mást, de legyen ez.:)


Töltsétek ki ti is, akár csak az egyiket, akár mindkettőt egyszerre.:)
          

0 megjegyzés: