Catrice Ultimate Shine Gel Colour - Love's Di-wine

8:54 Varjúlány 0 Comments



A Catrice Ultimate Shine Gel Colour családjának Red Or Bad árnyalatát annyira megszerettem, hogy nem is volt kérdés az eredetileg kinézett Love's Di-wine beszerzése, pláne, hogy ezt nagyon az én színemnek éreztem. :)


A csomagolásáról sok újat nem tudok mondani, erős, szép, kicsit gyűjti az ujjlenyomatokat, de csak ezt az apróságot tudom felhozni ellene.


Hát nem gyönyörű? Az ehhez hasonló bordók láttán az én szívem azonnal hevesebben ver. :)
Az illata ennek is gyümölcsös-édes, és az állagára sincs panaszom.


Azt hiszem, ebben az esetben is el kell mondanom, hogy az összes képen rendben vannak a színek. Ötletem sincs, milyen úton-módon, de a fenti bordóból felkenve ilyen lilába hajló pink lesz. Nem mondom, hogy így nem tetszik, de az eredeti árnyalatnak kicsit jobban örültem volna. :)

Némi negatívum lehet, hogy míg a piros társa jóformán tükör nélkül is hibátlanul felkenhető, ennél nem árt kicsit odafigyelni, ugyanis hajlamos enyhén foltos hatást kelteni. Egyébként ahogy észrevettem, ez sajnos az összes lilás szín sajátossága márkától függetlenül.


Rajtam mint sok más rúzs, ez is kicsit tompább, visszafogottabb hatású, mint a mintán, de ez csak az én eleve erőteljes és kontrasztos színeimből következik. Semmiképp ne ebből a fotóból induljatok ki, a swatch a mérvadó! :)

Strapabíróság és viselet tekintetében pontosan olyan, mint a Red Or Bad, ez sem szárít és kifejezetten komfortos érzetet kelt. A tartósságára sincs panaszom, sőt. Még ha a fény le is tompul, a szín viszonylag hosszú ideig megmarad.


Egy hajszállal több odafigyelést igényel, mint a piros, de még így is bátran ajánlom, tényleg nagyon rendben van ez a család! :)

0 megjegyzés: